www.lowering.nl
Results 1 to 2 of 2

Thread: Seat Leon 1.8 TFSI (160PK) - Wit - Gechipt!

Post Seat Leon 1.8 TFSI (160PK) - Wit - Gechipt!

Beste lezer,

Betreft hier een Seat Leon 1.8 tfsi. Gekocht in oktober 2018 (ja nog vrij recent) om mee naar mijn werk te reizen (Aalsmeer <—> Amsterdam). Reden voor de snelle verkoop: Mijn werk bied me nu een auto van de zaak aan wat voor mij (uiteraard) voordeliger is.

Wat ik in de korte periode aan de auto heb gedaan:
    - Inlaat reiniging (schoonmaak aanslag in de inlaat) - a350 euro. (Bij Garage Out in Amstelveen)
    - Chiptuning door Hertog Tuning in Alkmaar - a450 euro
    Hiermee is het aantal pk’s gestegen naar 200-210 (hij is niet op de testbank geweest heb daarom geen uitdraai hiervan). Standaard levert de 1.8 tfsi ongeveer 160pk. Dit is echt een merkbaar verschil en heel fijn voor op de snelweg. Je krijgt er in ieder geval een mooie glimlach van!
    - Winterset wielen aangeschaft (a300 euro). Profiel nagenoeg nieuw en kan nog wel 2 seizoenen mee. Ook krijg je er de sneeuwkettingen bij.

De investeringen hebben behoorlijk wat gekost, maar dat is het dubbel en dwars waard geweest.

Recent ben ik op wintersport geweest naar noord Italië. Zonder een centje pijn en je kan met de auto goed meekomen in het verkeer...

Had nog een hoop plannen met de Leon, maar wil deze nu aan iemand anders over doen.

Vraagprijs zet ik neer op 4700,- Je krijgt hier ook de zomerset wielen bij (velg+banden). Aangeschaft heb ik de auto voor een hoop meer en ook voor ruim 1000 nog in geïnvesteerd de afgelopen maanden. Zinloze biedingen reageer ik niet op.
    Betalen: vooraf overgemaakt (of mits je zelf bij de ING zit direct overgemaakt waar ik bij ben) uiteraard kan het ook contant. Ik kan mijn identiteit uiteraard verifiëren en mijn persoonlijke gegevens verstrekken.

Auto staat ook op marktplaats, maar dan uiteraard iets duurder geprijsd.

De apk verloopt helaas wel begin juni. Daar heb ik in mijn prijs al rekening mee gehouden. Ik verwacht daarin niks geks. Kan er uiteraard geen garantie op geven!

Foto’s zijn van mijn aanschaf in oktober.

Voor vragen per mail te bereiken op mail@mauritslagerberg.nl

Groet,
    Maurits Lagerberg
    Op te halen in Aalsmeer
    SEAT LEON 1P 2010-facelift 1.8 TSI

Mag op slot! Niet verkocht, vrouw gaat erin rijden. #luxe
    SEAT LEON 1P 2010-facelift 1.8 TSI