www.carclean.nl
Results 1 to 8 of 8

Thread: [SEAT] [Ateca KH] Geheugen op elektrische stoelverstelling?

[SEAT] [Ateca KH] Geheugen op elektrische stoelverstelling?

Beste forum gebruikers, Binnekort ga ik een nieuwe Ateca bestellen. Twijfel nog of ik de optie elektrische stoelverstelling ga kiezen omdat de dealer mij niet kon vertellen of hier geheugen instellingen op zit. Kan iemand hier duidelijkheid over verschaffen?

Quote Originally Posted by Snarfb View Post
    Beste forum gebruikers, Binnekort ga ik een nieuwe Ateca bestellen. Twijfel nog of ik de optie elektrische stoelverstelling ga kiezen omdat de dealer mij niet kon vertellen of hier geheugen instellingen op zit. Kan iemand hier duidelijkheid over verschaffen?
    Nee zit er niet op.
    Seat Ateca FR Business Intense 1.5 DSG, panorama dak, chrome pack, 19" velgen, Velvet red, Automatische achterklep, Topview camera, Beats audio

Oeps. Dus ook geen geheugen voor een 2e berijder. Wat is het pluspunt van het hebben daarvan vraag ik me af. In mijn vorige auto 2geheugen standen en bovendien ook nog in en uitstappen ging stoel achteruit plus spiegel stand werd aangepast op berijder. Zou ze dan niet aanschaffen.
    Last edited by Taes Ocarrat; 11-03-2019 at 10:40.
    Voorheen Opel gereden: Kadett, Manta, Astra, Vectra 3x en Insignia Cosmo. nu SEAT Ateca 1.4 TSI met DSG.

Quote Originally Posted by Taes Ocarrat View Post
    Oeps. Dus ook geen geheugen voor een 2e berijder. Wat is het pluspunt van het hebben daarvan vraag ik me af. In mijn vorige auto 2geheugen standen en bovendien ook nog in en uitstappen ging stoel achteruit plus spiegel stand werd aangepast op berijder. Zou ze dan niet aanschaffen.
    Het verschil zit em in de stand van de stoel tov handmatig bedienbare stoelen. je kan iets meer instellen oa de hellingshoek van het zitvlak en "bobbel" (weet niet hoe dat heet) in je rug die naar beneden en naar boven kan.
    Seat Ateca FR Business Intense 1.5 DSG, panorama dak, chrome pack, 19" velgen, Velvet red, Automatische achterklep, Topview camera, Beats audio

Vriend van SEAT-Online! Fura's Avatar
    Quote Originally Posted by Vin View Post
    "bobbel" (weet niet hoe dat heet)
    Lendesteun?
    Ex Leon ST 1.8 TSI FR DSG 2015. Nu: Ateca 2.0 TSI FR DSG 2018 / Toledo V5 20V Executive 2003 / Ronda P 1.2 GL 1985 / Alfa Romeo Spider 2.0 1986 / Alfa Romeo Spider 3.0 V6 1998

Quote Originally Posted by Fura View Post
    Lendesteun?
    Lendesteun zit aan de zijkant toch. Dit zit in het midden van je onderrug

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Quote Originally Posted by Vin View Post
    Lendesteun zit aan de zijkant toch. Dit zit in het midden van je onderrug

Dat is de lendesteun. De handel bij handwerk zit aan de zijkant.
    Voorheen Opel gereden: Kadett, Manta, Astra, Vectra 3x en Insignia Cosmo. nu SEAT Ateca 1.4 TSI met DSG.

Quote Originally Posted by Taes Ocarrat View Post
    Dat is de lendesteun. De handel bij handwerk zit aan de zijkant.
    Ok