www.vagtechniek.nl
Results 1 to 8 of 8

Thread: [SEAT] [Ibiza 6J] Battery low melding

[SEAT] [Ibiza 6J] Battery low melding

Onze Seat ibiza geeft bij het starten van de auto de melding battery low in het display van de radio.
    De auto wordt regelmatig gereden (min. 2 x in de week) waarbij ook lange afstanden.

De accu is afgelopen jaar vernieuwd, maar ik neem aan dat dit geen melding over de accu is (die verwacht in de boordcomputer display o.i.d.)
    Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Accu eens doormeten?
    Het kan ook zijn dat er iets aan is blijven staan? verlichting o.i.d.
    Seat Ibiza 6J SC -- 1.2 TDI -- 2011 -- Candy White -- 101 pk / 234 Nm --

Kan van de auto zijn of het moet van de sleutel zijn maar zover mij bekend heeft de 6j dat nog niet in zijn pakket zitten al is het te proberen met de reserve sleutel of hij dan ook die melding geeft.

Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
    Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda https://www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709

Hey Antera, "wij van wc eend adviseren wc eend" Moet je nu bij elke post waarop je reageert, reclame maken voor je eigen handeltje......het komt op mij over van "ik geef een duw in de goede richting", maar voor een echte oplossing kom je maar langs. Ik heb zelf het idee van een forum dat we elkaar helpen zonder commerciŽle belangen. Misschien dat een sponsor het wel mag, dan heb ik niks gezegd.....
    Last edited by rdls73; 11-03-2019 at 19:09.

Vriend van SEAT-Online! Fura's Avatar
    Quote Originally Posted by rdls73 View Post
    Hey Antera, "wij van wc eend adviseren wc eend" Moet je nu bij elke post waarop je reageert, reclame maken voor je eigen handeltje......
    Was mij ook opgevallen...
    De reclame tekst in de 'Signature' lijkt me genoeg toch?
    Ex Leon ST 1.8 TSI FR DSG 2015. Nu: Ateca 2.0 TSI FR DSG 2018 / Toledo V5 20V Executive 2003 / Ronda P 1.2 GL 1985 / Alfa Romeo Spider 2.0 1986 / Alfa Romeo Spider 3.0 V6 1998

Quote Originally Posted by rdls73 View Post
    Hey Antera, "wij van wc eend adviseren wc eend" Moet je nu bij elke post waarop je reageert, reclame maken voor je eigen handeltje......het komt op mij over van "ik geef een duw in de goede richting", maar voor een echte oplossing kom je maar langs. Ik heb zelf het idee van een forum dat we elkaar helpen zonder commerciŽle belangen. Misschien dat een sponsor het wel mag, dan heb ik niks gezegd.....
    Ik kan het me wel voorstellen om het in sommige gevallen extra te vermelden. Wie leest er nou de signature? Ik niet... meen me zelfs een instelling te herinneren dat je het het ook uit kan zetten zodat je het niet eens word weergegeven (de signature van andere gebruikers). Daarbij kan ik me ook goed voorstellen dat het als hinderlijk ondervonden kan worden.
    Leon 1M FR - Showroom || Stage 2 - JD ||

Vriend van SEAT-Online Snah's Avatar
    Denk dat hij dat doet omdat in Tapatalk een signature zoals hier op SO niet weergegeven wordt en je op Tapatalk een extra signature kunt laten weergeven die je dan ook hier als extra regels onder aan het bericht ziet.
    Kan ik mij wel wat bij voorstellen als je sponsor bent.
    Being a Petrolhead never gets boring....

Expert Member Cordoba's Avatar
    Ik denk dat er meerdere mogelijkheden zijn:
    - mogelijk slaat 'battery low' op de accu van een gekoppelde telefoon (heb ik al vaker gezien)
    - mogelijk zit er een interne accu in de radio voor het geheugen/onthouden van instellingen voor de radio, en mogelijk is die ingebouwde accu slecht of wordt deze niet (goed) bijgeladen tijdens gebruik.
    In de middeleeuwen was er de pest, tegenwoordig hebben we managers.
    Fabiawisser met toebehoren 6,0 l/100km