Hoi Allemaal,

Mijn naam is Said en ook ik heb gekozen voor een Seat Ateca als volgende Lease Auto. Nou moet ik eerst zeggen dat ik zeer tevreden ben na een een testrit te hebben gemaakt. De keus was tussen een Ateca of een Karoq. De Ateca is het uiteindelijk geworden. Ik heb gekozen voor een SEAT Ateca 1.6 TDI Ecomotive Style DSG-7 kleur Rodium Grey en word 1 mei 2019 geleverd. Wat ik hier wilde vragen is of iemand mij aan een werkplaatshandleiding kan helpen. Rden is dat ik de Audio van de Seat wil gaan upgraden. Dit heb ik zelf jarenlang gedaan als bijbaan dus weet echt wel wat ik doe met Car HiFi. De handleiding heb ik echter wel nodig om te weten hoe ik bepaalde delen van de deuren en stijlen kan demonteren zonder kapot te maken. Daarnaast wil graag weten wat de maat van de speakers zijn in de deuren en tweeters. Ik heb bewust niet voor Beats gekozen omdat het heel erg tegenvalt. Ik kom uit een Skoda Superb met Canton geluid. Als je dan in Beats hoort is dat alsof je yoko speakers hoort.

Wat ik ga doen is de speakers vervangen een sub plaatsen in de achterbak waar het reservewiel hoort en een versterker voor dit alles ook achterin. Dat alles weg gewerkt onder een verhoogde vloerplaat. Dus niets is zichtbaar. Alleen hoorbaar. En uiteraard alles zo maken dat alles weer makkelijk terug kan naar hoe de auto geleverd is. De sub e versterker heb ik al liggen. Speakers moet ik de maat van weten.

ik hoop dat iemand me kan helpen of verwijzen naar waar ik het kan vinden. Alvast bedankt voor de moeite die iedereen wil nemen.