www.carcam.nl
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14

Thread: [SEAT] [Leon 1M] Co waarden blijft te hoog ondanks reparatie's

Ach het is vandaag tenslotte 1 april
    Leon 1M FR - Showroom || Stage 2 - JD ||

Quote Originally Posted by rvwseat View Post
    Die is dus ookal vervangen ... vandaar dat ik ook einderaad ben
    Ja dat begrijp ik uit je voorgaande berichten, ik heb het ook over (laten) uitlezen als de lambda überhaupt wel de juiste waardes doorgeeft. Iets vervangen betekend niet per definitie dat het probleem daar niet meer kan zitten. Het kan ook een gevolg van iets anders zijn waardoor je vervangend onderdeel de verkeerde waardes krijgt en je alsnog geen gewenste uitkomst hebt.
    Leon 1M FR - Showroom || Stage 2 - JD ||

Even goed warm rijden voor je co test laat doen, als ik naar mijn apk boer toe rijd en dat is 6 kilometer dan kom ik ook niet door de test heen. Even goed warm rijden en hopla de mijne zit ruim onder zijn waarde. Ik heb een 1.6 Altea uit 2005. Je hebt alles al vervangen, heb je je bougies op kleur gelezen? misschien een scheur in het uitlaatspruitstuk? Hoe rijdt de auto verder? Doe anders een compressie test? er blijft nog genoeg over om in die drie weken te kunnen doen.

Ik heb ooit als tip uit nood gekregen van een monteur en dat was toen om mn vaquim slang van mn brandstof drukregelaar los te hangen met een slang naar de buitenlucht .
    maar of dat ook voor jou toepasbaar is weet ik niet.
    ik kwam toen zo door de keuring elk jaar.
    Dit jaar is het ook voor mij spannend na een chip op maat nog geen idee wat het gaat doen ik heb wel een sport cat 200 cels
    Last edited by Robbindegraaff; 23-04-2019 at 18:15.

Page 2 of 2 FirstFirst 12