www.carcam.nl
Results 1 to 1 of 1

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Trekhaakvoorbereiding

[SEAT] [Leon 5F] Trekhaakvoorbereiding

Via dit topic had ik graag wat meer info verkregen door andere forumleden die ook de optie 'trekhaakvoorbereiding' hebben op hun 5F.

Recent offerte gevraagd voor een plaatsing trekhaak bij de dealer waar ik hem indertijd ook bestelde. Zij hebben mijn voertuig nagekeken op nummerplaat/chassisnummer en op basis daarvan een offerte opgesteld voor een plaatsing trekhaak...zonder trekhaakvoorbereiding. Nochtans staat deze optie op mijn bestelbon Ún afleverbon. Heb dit ook zo gemeld bij de aanvraag offerte. 2de mail dat ik deze optie wel zou hebben tot op heden niet beantwoord.

De trekhaakvoorbereiding (kabels en module) zitten weggewerkt in het binnenwerk en zie je dus niet met het blote oog. Dan maar in de ruimte van het reservewiel de optie-codes genoteerd en ingegeven op een site VAG. ..geen code 'trekhaakvoorbereiding' gevonden. Laatste optie is in de kofferruimte het linkse paneel weghalen en kijkje of de module (5Q0907383L) er effectief zit.

Voorbeeldfoto module = AHK

Zit nu met twijfel of deze module er wel degelijk zit... In ieder geval voor betaald!
    Last edited by Ice T; 03-04-2019 at 22:00.
    Seat Leon X-Perience 1.4 TSI 2016