www.lowering.nl
Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast
Results 31 to 40 of 42

Thread: [SEAT] [Mii KF] Electric

Vriend van SEAT-Online! el coche SEAT's Avatar
    Quote Originally Posted by Menaz View Post
    Wel gek dat de Citigo voor 199,- per maand te rijden is en de Mii voor 249,-
    Eind februari/ begin maart gaan de misses de ŠKODA CITIGO ͤ iV Style rijden. In de kleur Crystal Blue.

De Mii gaat eruit.
    Last edited by el coche SEAT; 10-11-2019 at 17:27.
    SEAT Leon ST FR 1.4 TSI ACT 2017 Desire red
    Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue (2020)

Hij gaat minimaal €23.400,- kosten lees ik net op AutoWeek.

Prijs is wel inclusief 6(!) jaar gratis onderhoud, 4 jaar garantie op de motor en 8 jaar garantie op de batterijen. Dus de running costs zijn belachelijk laag.
    Dit is toch best heel goed nieuws moet ik zeggen! Mooi de garantie eruit rijden en dan kijken wat er over 4 jaar te krijgen is.

Quote Originally Posted by el coche SEAT View Post
    Eind februari/ begin maart gaan de misses de ŠKODA CITIGO ͤ iV Style rijden. In de kleur Crystal Blue.

De Mii gaat eruit.
    Ik heb ook serieus gekeken of het een optie is. De Leon rijd op dit moment misschien 6 a 7K per jaar. Het is wel een ideale 2e auto, zo'n elektrorakker. Nadeel is dat je nog zit met de aanschaf van een wallbox. En ook dat je ergens in 2020 voor 4 of 5 jaar gaat rijden in een nieuwe auto die in de basis stamt uit 2011.

Wij wachten toch nog even op wat komen gaat de komende jaren.
    SEAT Leon 5F ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Skoda Octavia 5E Ambition Business U 1.6 TDI DSG
    Gehad (SEAT): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

Vriend van SEAT-Online! el coche SEAT's Avatar
    Ik heb ook serieus gekeken of het een optie is. De Leon rijd op dit moment misschien 6 a 7K per jaar. Het is wel een ideale 2e auto, zo'n elektrorakker. Nadeel is dat je nog zit met de aanschaf van een wallbox. En ook dat je ergens in 2020 voor 4 of 5 jaar gaat rijden in een nieuwe auto die in de basis stamt uit 2011.

Wij wachten toch nog even op wat komen gaat de komende jaren.
    Tsja, Dennis, de misses vindt de UP/Mii/Citigo zo'n fijne auto. Plus de private lease aanbieding van Skoda is zeer aantrekkelijk.

Klopt wat je schrijft over de basis, maar onderhuids toch veel aanpassingen, zoals op afstand starten airco of verwarming.

Rondom de wallbox, die via PON zijn gepeperd geprijst (wat niet :-) vanuit PON). Hier ben ik me nog over aan het informeren.
    Afhankelijk van de prijs van de nieuwe SEAT LEON ST of Skoda Octavia Combi met plug in hybrid, wordt dat mogelijk de opvolger van onze huidige LEON ST. Dan wordt de wallbox dus veel gebruikt.
    En gebruiken we de met onze zonnepanelen opgewekte energie zelf.
    SEAT Leon ST FR 1.4 TSI ACT 2017 Desire red
    Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue (2020)

Vreemd dat EV's inclusief 6 jaar onderhoud worden aangeboden.
    Ik zag het bij Peugeot ook.
    Maakt de hoge meerprijs van elektrisch alleen maar nog hoger, onaantrekkelijker.
    LEON FR Dynamic 1.4 TSI 110kW/150pk ACT DSG 2015 -- Navi 5F0
    In bestelling, Levering OOIT (hoop ik): LEON ST FR Ultimate Edition Black

Quote Originally Posted by nicky_jansen View Post
    Zolang het maar past, zal het je goed doen
    Ergens lukraak berichten posten zonder enig verband gaat er bij mij slecht in...
    SEAT Ibiza 6F FR || Showroom ||
    SEAT Leon 1M FR || Showroom ||

Getest: de betaalbare elektrische auto van SEAT

https://www.rtlnieuws.nl/tech/artike...die-elektrisch

Exeo 1.8T ♦ 229pk / 334Nm ♦

Vriend van SEAT-Online! Odelot's Avatar
    Kan iemand mij uitleggen wat precies de voordelen zijn om een ev te private leasen?? Ik kan ze namelijk niet ontdekken. De voordelen zijn er alleen voor de leasemaatschappij denk ik. Die betalen geen wegenbelasting, nihil onderhoud en misschien nog wel goedkopere verzekering ook.
    Showroom - Facebook - Autoweek VAGCOM VCDS HEX-NET Pro

Ik zie de voordelen ook niet echt...

Als ik op de Seat site kijk;
    Mii 396pm,
    Ibiza 289pm
    Arona 319pm

lol?

Ik dacht dat de Mii E voor heel 2020 al uitverkocht was?
    SEAT Leon 5F ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Skoda Octavia 5E Ambition Business U 1.6 TDI DSG
    Gehad (SEAT): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast