Mijn Seat Leon Topsport 1.8T uit 2004 Showroom // Go Fast Bits divertervalve geluid // Agu kop // gfb diverter // evap-n112-n249-sai delete // brakebooster mod // ngk bkr7e //
Mijn Seat Leon Topsport 1.8T uit 2004 Showroom // Go Fast Bits divertervalve geluid // Agu kop // gfb diverter // evap-n112-n249-sai delete // brakebooster mod // ngk bkr7e //
k04-01 heeft dezelfde flens als de k03s als ik plaatjes ervan opzoek
![]()
Volvo S80 2.4T 200PK / Oud: Golf MK3 GTI / Aygo / Clio RS / Seat Leon 1M 1.8T 261PK
Portfolio / Blog / FlickR / Youtube Kanaal /![]()
Mijn Seat Leon Topsport 1.8T uit 2004 Showroom // Go Fast Bits divertervalve geluid // Agu kop // gfb diverter // evap-n112-n249-sai delete // brakebooster mod // ngk bkr7e //
De k04-001 is 1 op 1 uit te wisselen met een K03s. De K04-023( van de Cupra R en S3) is niet 1 op 1 uit te wisselen.
'You Can't Be A True Petrolhead Until You've Owned An Alfa'
zover was ik ook inmiddels, ja de k04-001 zou 1op1 moeten passen, ik denk dat ik voor een k04-023 hybride ga aangezien ik alleen de downpipe en tip moet dan. probeer er achter te komen wat het verschil is met de audi s3 qua chasis en downpipe ruimte. als ik die zou kunnen pakken zou wel mooi zijn.
https://www.etuners.gr/vag-turbo-fam...verse-engines/
S3 is 4wd. Zou even kijken of je achter de nummers kan komen van een Leon Cupra R downpipe en een S3 downpipe. Geen idee of de middentunnel anders is en of er dingen in de motorruimte anders zijn tussen beide waardoor je net niet de downpipe kwijt kunt.
'You Can't Be A True Petrolhead Until You've Owned An Alfa'
Als je de K04 wilt gebruiken moet je ook het spruitstuk, olie en water aan en afvoer van de Amk Bam, gebruiken.
Wanneer een droom 4 wielen heeft, heeft hij meestal ook 4 ringen
Bookmarks