www.vagtechniek.nl
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 21 to 30 of 48

Thread: [SEAT] [Leon 1M] gescheurd spruitstuk. meteen turbo vervangen. welke K04?

Senior Member
    Quote Originally Posted by RoadRunnerRik View Post
    Ouwe handelaar

Hoeveel spul heb je wel niet?! Lijkt het je niet wat om sponsor te worden van het forum en in een eigen apart sub topic een verkoop gedeelte te maken?
    Idd, maar eens laten betalen Zou hij een factuur van de sponsorkosten voor de administratie nodig hebben denk je
    Audi S4 Avant B8, Full Option, JD stage 5

Quote Originally Posted by Bluepower View Post
    Audi TTRS turbo plaatsen! runner nr5 eraf slijpen en dichtlassen, en dan past ie met dezelfde adapterplaat als de K04-064
    Stuur me maar ff een apje, ik heb er foto's van!(heb ook nog een zgan TTRS turbo liggen..)
    waar is die turbo goed voor aan vermogen ?

Quote Originally Posted by J.B. View Post
    Was mijn daily ook. Des te leuker. Met een redelijke K03s rijdt je al 250pk. Hybride K03s turbo's komen rond de 280/290pk en de K04-01 komt ook uit rond dat getal. Persoonlijk vond ik die upgrade dat niet waard.
    ja lastig. moet zo ie zo een spruitstuk. jij had het op straat gedaan? hoe lang was je bezig? spiegelbeeld werken kan ik op zich wel. ga er ook niet mee doorrijden nu aangezien ik het idee heb dat ie bijna rondom door is inmiddels. het zit weer lekker mee allemaal.

als ik een schappelijk geprijst oem spruitstuk vind denk ik dat ik voor een hybride ga. dan kan ik even met een goedkope downpipe uit de voeten voor nu.

Quote Originally Posted by J.B. View Post
    De mijne deed 340pk en 420nm. Op een standaard blok. Daarboven moet je niet willen.
    Een beetje offtopic, maar waarom heb je die van jou ook al weer opgeruimd? Dat was namelijk een mooie setup!
    "Seat Leon Sport 1.8 20VT '02 ░ JD Stage 2 (250pk, 380Nm)"
    Seat Leon ST Cupra 290 '16 ░ JD Stage 1 (383pk, 522Nm)

Quote Originally Posted by boolean View Post
    Een beetje offtopic, maar waarom heb je die van jou ook al weer opgeruimd? Dat was namelijk een mooie setup!
    Sleutel hok .....
    Wanneer een droom 4 wielen heeft, heeft hij meestal ook 4 ringen

Expert Member J.B.'s Avatar
    Quote Originally Posted by lightup View Post
    ja lastig. moet zo ie zo een spruitstuk. jij had het op straat gedaan? hoe lang was je bezig? spiegelbeeld werken kan ik op zich wel. ga er ook niet mee doorrijden nu aangezien ik het idee heb dat ie bijna rondom door is inmiddels. het zit weer lekker mee allemaal.

als ik een schappelijk geprijst oem spruitstuk vind denk ik dat ik voor een hybride ga. dan kan ik even met een goedkope downpipe uit de voeten voor nu.
    Al zou je alles in een keer goed bestellen en je kan aardige dagen maken (ik deed het alleen in de avondjes) ben je misschien 3/4 dagen bezig met de k04-064. Net hoe ver je wilt gaan, want heb toen ook het inlaat spruitstuk aangepast.
    'You Can't Be A True Petrolhead Until You've Owned An Alfa'

Quote Originally Posted by boolean View Post
    Had een ombouw van 5 naar 6 bak gedaan, en 2 maanden later me nieuwe druklager stuk. Plus dat ik net een huis gekocht had en daar me energie in wilde steken ipv weer een bak eraf sleutelen.

Net wat Arne zegt. Alles was aan dat ding versleuteld en zolang je er tijd voor hebt is het leuk, lekker sleutelen. Maar het ging me steeds meer tegenstaan. Wilde een betrouwbaardere auto dus ging ik voor een Alfa.

Als het blok standaard blijft zou ik voor een hybride gaan. Bij een K04-064 ombouw komt nog best wel wat bij kijken.
    Wanneer een droom 4 wielen heeft, heeft hij meestal ook 4 ringen

Voor een hybride ombouw hoef je in ieder geval niet je eigen intercooler traject en downpipe te maken. Dat moet je bij een k04-064 ombouw wel.

En zoiets ;
    https://jt-products.nl/webshop/k0400...de-turbo-280pk
    Kan je dan eigenlijk gewoon cupra r downpipe pakken als je geen cupra r hebt ?
    Mijn Seat Leon Topsport 1.8T uit 2004 Showroom // Go Fast Bits divertervalve geluid // Agu kop // gfb diverter // evap-n112-n249-sai delete // brakebooster mod // ngk bkr7e //

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast