www.seat.nl
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 33

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Android radio inbouwen

Vriend van SEAT-Online Snah's Avatar
    Quote Originally Posted by RoadRunnerRik View Post
    Hans, toevallig nog een linkje naar het betreffende topic? Vind het wel interessant namelijk.
    Heb jaren geleden eens gepost toen de eerste vragen kwamen over "wat zit erin" en "hoe zit het erin" maar toen was er niks te koop (2014 schat ik) dat de stock unit kon vervangen.
    Ga nog eens zoeken waar het staat.
    Being a Petrolhead never gets boring....

Quote Originally Posted by Snah View Post
    Ik zou voordat je gaat bestellen eerst de dashboard unit uitbouwen om te bekijken ůf je wel genoeg ruimte (diepte) hebt voor het 1 DIN gedeelte van de Android unit.
    Thanks voor de foto's!!

Ik krijg de auto dinsdag maar heb de unit al liggen Als ik naar jouw foto's kijk en dan met name de 2 laatste, kon het nog wel eens moeilijk worden

Er moet een heel stuk van de nieuwe het dashboard in, ik hoop heel erg dat daar genoeg ruimte voor is..

Op de foto's is de diepte moeilijk te zien. Het zou voor mijn radio ongeveer 16cm moeten zijn, bovenin, onderin heeft de unit geen diepte.

Nog een vraag, wat haal jij uit het dashboard kastje en beter nog, waarom? Kan ik dat gewoon laten zitten?

Ik heb dit filmpje nog gevonden op yputube. Je verstaat er niks van maar je kunt wel zien wat hij doet. nou heb ik er niet zo veel verstand van maar volgens mij is dat wel een 1din unit die hij erin plaatst:

https://www.youtube.com/watch?v=IxExn-ZNM4o

Quote Originally Posted by Chr!sD View Post
    Thanks voor de foto's!!

Ik krijg de auto dinsdag maar heb de unit al liggen Als ik naar jouw foto's kijk en dan met name de 2 laatste, kon het nog wel eens moeilijk worden

Er moet een heel stuk van de nieuwe het dashboard in, ik hoop heel erg dat daar genoeg ruimte voor is..

Op de foto's is de diepte moeilijk te zien. Het zou voor mijn radio ongeveer 16cm moeten zijn, bovenin, onderin heeft de unit geen diepte.

Nog een vraag, wat haal jij uit het dashboard kastje en beter nog, waarom? Kan ik dat gewoon laten zitten?
    Ik heb dat zelf niet gedaan maar de foto's van een of ander forum afgeplukt destijds.

Verstuurd vanaf mijn Mi 9T Pro met Tapatalk

Vriend van SEAT-Online! TDI vlammer's Avatar
    Maak je geen zorgen , dit past gewoon goed . Ik heb dit in 2016 zelf ook gedaan .
    De achterkant is 1 DIN idd en je hebt genoeg ruimte om de kabels weg te werken .
    Tip : de GPS antenne kun je kwijt onder het rooster op je dashboard ( waar normaal de speaker van het Seat Sound System zit ( rooster van de bovenkant loswippen) ) . De kabel kun je mooi naar binnen toe wegwerken . Het is een werkje van niks eigenlijk . Laat wel je oude radio door de dealer verwijderen , die heeft daar speciale pennen voor .
    Succes met het inbouwen .
    Rogerís SEAT LEON FR ST Midnight Black + Dianaís OPEL ADAM 1.0T OPC-line Dynamic Grey

Dan doet de handel in het dashboard zeker niet meer mee denk ik.

Hoe kun je dan je driving profiles selecteren? Volgens mij kan dat niet met de MFA. Functioneert je stuurbediening dan nog wel?
    "Seat Leon Sport 1.8 20VT '02 ░ JD Stage 2 (250pk, 380Nm)"
    Seat Leon ST Cupra 290 '16 ░ JD Stage 1 (383pk, 522Nm)

Vriend van SEAT-Online! TDI vlammer's Avatar
    Stuurbediening werkt gewoon en je drive profile settings doet het op de normale manier . De info op de FIS wordt beperkter qua RDS informatie . Het is wel raadzaam om dit soort Android radio’s te voorzien van de laatste firmware updates .
    Rogerís SEAT LEON FR ST Midnight Black + Dianaís OPEL ADAM 1.0T OPC-line Dynamic Grey

Dan ben ik wel erg benieuwd hoe je dat doet, aangezien de daarvoor gebruikte knoppen op de originele unit zelf zitten. Hoe stel je zaken als kleur van de deurverlichting en hardheid van het onderstel dan in op de Android unit?
    "Seat Leon Sport 1.8 20VT '02 ░ JD Stage 2 (250pk, 380Nm)"
    Seat Leon ST Cupra 290 '16 ░ JD Stage 1 (383pk, 522Nm)

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast