www.carcam.nl
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 21

Thread: [SEAT] [Leon 1M] topsport bokt/houd in

Afplakken met zwarte tape... en je ziet er niks meer van.
    Leon 1M FR - Showroom || Stage 2 - JD ||

Stel dat je dat zou doen. Afplakken.
    Dan ben je nog niet van je storing af als je met vagcom logd

Ik heb met vagcom gelogd
    De labda geeft op groep 032 0,0% om 0,0%. Als de auto loopt ook met gas geven blijft alles 0,0%
    Auto op smeerput gezet kapje verwijderd bodem stekkers van labda blijkt dat labda 2 na de kat er niet op zit. (Ook geen labda) Labda voor de kat zit er wel.
    Is die labda nu uitgeschreven of ? want je zou er toch een foutmelding van moeten krijgen.
    Ik heb ook gekeken of er iets was gedaan aan de n112 en die is losgekoppeld van vacuum (stekker n112 zit wel aangesloten) en deze zou labda moeten sturen lijkt mij of heeft n112 nog wel vacuum nodig?

Ik heb ook nog een andere vraag de sensor g200 geeft een fout foutcode 01423 dwarsversnelling.
    Weet iemand waar deze zich bevind? De sensor

Heb je de turbodruk en LMM al eens gelogd?. Als je deze waardes hier post kunnen we daar eens naar kijken.

P.s. post ook eens wat foto's, dan kunnen we zien waar we mee te maken hebben

Ik heb er gister even een turbodrukmeter op gezet.
    En hij gaat vanaf 2000 toeren volgas vliegt hij naar de 1,9bar bij 4000 volgas pakt hij 1.7 1.6bar dus ik verdenk n75

Ik heb al geprobeerd foto's van leon erop te zetten maar dat wou niet.
    Gaat hier later even voor zitten.

Weet je zeker dat het 1.9 bar is? Dit is behoorlijk (te)hoog voor een stage 2 chip en een originele K03s turbo...

Edit:

Als je je LMM en turbodruk logt met VCDS en deze log exporteert naar Excel, dan kan je deze gegevens weer omtoveren tot een mooie grafiek. Dan zie je gelijk je turbodruk verloop en je pk/koppel (welke je weer terug kan rekenen aan de hand van je LMM gegevens). Mocht je je LMM nog hebben gezien je geen 2e lambda hebt en een turbodruk draait van 1.9 bar....

Top Ik gaat even kijken dat ik een log maak van lmm en turbodruk en deze er op krijg. had gister even getest met vagcom.hij pakt in 3e versnelling volgas tot 6500 toeren 144g/s max
    Ook labda werking is 0,0% om 0,0% als je rijd
    Kan dat liggen aan de n112?
    Gasklep heb ik gedemonteerd en deze was gewoon brandschoon (om van te eten heb even een nieuwe pakking gehaald en gaskkep weer terug gebouwd .
    Vandaag gaat er een setje nieuwe bougies in
    Heb er ook weer een nieuwe n75 op gezet en gaat nu ff testen hoe de turbodruk nu is

https://www.seat-online.nl/showthrea...-pk-Nm-grafiek

Dan klopt er alsnog iets niet.
    Of je gemeten LMM waardes zijn niet goed 144 = +/- 188pk.
    Of je hebt je turbodruk meter verkeerd aangesloten (of deze is defect of je leest hem verkeerd af).

P.s. loggen kan je het beste doen in z'n 4. Heeft met de 'wegschrijftijd' te maken van VCDS.

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast