www.carcam.nl
Results 1 to 6 of 6

Thread: [SEAT] [Ibiza 6F] Media systeem

[SEAT] [Ibiza 6F] Media systeem

Beste s-o leden

Ik ben aan het oriŽnteren voor de ibiza 6F. Uiteraard een FR model als opvolger voor mijn 6J FR facelift.

Nu ben ik wel bekend met de systemen maar de auto die ik tegen kwam had, wat mij opviel een and scherm erin. En tevens maar 1 sd slot ipv 2.

In het menu dus ook geen navigatie. Maar volgens verkoper wel navigatie mogelijk via full link.

Zijn er leden die ook dit systeem hebben? En hoe bevalt de navigatie via full link En wat gebruiken jullie ed?
    Ik heb nu zelf een seat Garmin systeem, dus noodzakelijk is het niet als het aanwezig zit in de media systeem(plus? Navigatie?) Maar had dus verwacht dat dit standaard aanwezig zou zijn..
    Dit systeem ben ik normaliter gewend, en merendeels tegen kom tijdens codeer sessies.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    www.vagcomdordrecht.nl(vcds,vcp&cmd flashtec)
    Uitlezen, coderen & chiptuning

p.s. kan je in het vervolg gebruik maken van Tags in de titel? Na 745 berichten en lid sinds 2015 zou dat geen onbekende meer moeten zijn toch?!
    Leon 1M FR - Showroom || Stage 2 - JD ||

Quote Originally Posted by RoadRunnerRik View Post
    p.s. kan je in het vervolg gebruik maken van Tags in de titel? Na 745 berichten en lid sinds 2015 zou dat geen onbekende meer moeten zijn toch?!
    Aagh soms vergeet je nog wel eens wat.

Bedankt!
    Leon 1M FR - Showroom || Stage 2 - JD ||

Full-Link omhelst de mogelijkheden voor Apple CarPlay, Mirror Link en Android Auto.
    Apple is plug en play, Android Auto is niet verkrijgbaar in de Play Store.

Ik rij iedere dag met CarPlay en het werkt super, Google Maps voor Navigatie is up to date en realtime file info.

Quote Originally Posted by Dennis20VT View Post
    Full-Link omhelst de mogelijkheden voor Apple CarPlay, Mirror Link en Android Auto.
    Apple is plug en play, Android Auto is niet verkrijgbaar in de Play Store.

Ik rij iedere dag met CarPlay en het werkt super, Google Maps voor Navigatie is up to date en realtime file info.
    Ik weet wat full link is...
    Ging mij meer om het systeem. Het is dus geen media systeem of media systeem plus is, met navigatie standaard erop. (Waar meestal full link een svm activatie is bij de dealer is)

Ik lees ook vaak dat mensen waze gebruiken, of igo primo in mijn geval android. Dat is ook de twijfel of ik dan de volledige werking kan hebben. Las wel dat er alternatieven waren voor Android auto. Maar zo ver heb ik me er nog niet in verdiept eerlijk gezegd.

Wil eerst de auto gaan bezichtigen want het blijkt dus ook een import uit Duitsland te zijn(dealer onderhouden,Geen pdc voor, ander media systeem dus en waarschijnlijk ook geen camera) van 2017 met 17.000 ongeveer.

Liefst dus wel 1 die gewoon compleet is met alle standaard opties. Die heb ik ook gevonden alleen de prijs is een 1100 euro meer met wel alles erop. Ook van 2017 alleen met 45.000km.

Kan ook vrij weining info vinden met Android toestellen hoe het werkt. Overal kom ik dus Apple carplay tegen