www.seat.nl
Results 1 to 4 of 4

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Dakdragers FR Hatchback

[SEAT] [Leon 5F] Dakdragers FR Hatchback

Wie weet waar ik goed passende dakdragers voor de Leon 5F FR Hatchback kan kopen? Dit ten aanzien van niet hebben van 'open' dakrails. Ben op zoek naar dakdragers die ook goede bescherming hebben tov verf laklaag aangezien rechtstreeks op het dak bij de portieren worden gemonteerd.

Hoor graag jullie ervaringen voordat ik binnenkort setje aanschaf.
    Seat Leon 5F 2017 FR Facelift "Full Black" & 'Chipped en Tuned', Skoda Citigo 2015 Sport 1.0 Turbo, VW Golf MK1 LX 1983

Bedankt voor info. Deze had ik ook al gevonden, maar ben op zoek naar eventueel goed passende alternatieven. Wellicht dat forum gebruikers ook ervaringen met andere dakdragers hebben die net zo goed zijn.

Alle suggesties zijn welkom in deze.
    Seat Leon 5F 2017 FR Facelift "Full Black" & 'Chipped en Tuned', Skoda Citigo 2015 Sport 1.0 Turbo, VW Golf MK1 LX 1983

Ik heb een set van Thule. Via de site waar ik hem kocht hebben ze zo te zien een nieuwe versie want ik heb andere voeten:
    https://www.dakdragerland.nl/Dakdrag...hoCZPAQAvD_BwE

Heb het vorig jaar als een set gekocht, dan heb je de volgende onderdelen:
    Thule Rapid System 754
    Thule Fit Kit 141707
    Thule WingBar 969

Maar als je voor Thule gaat kan je beter dus even naar de volledige sets kijken en dan de nieuwe versie. Qua dak maakt het overigens niet uit of je een pre facelift hebt of de facelift, heb de set op beide gehad. Max draaggewicht is 75kg, is het dak zelf ook als ik het goed heb.
    Heb bij het gebruik van deze set geen lakschade oid overgehouden. Let wel goed op dat je het dak goed schoon maakt als je de dragers plaatst. Als er een korreltje zand tussen zit heb je wel kans op lakschade.