www.lowering.nl
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Navigatie upgrade

[SEAT] [Leon 5F] Navigatie upgrade

Hallo, ben een beetje aan het kijken naar een nieuw navigatie systeem voor mijn 5f van 2014. Wil wel origineel seat houden, maar wil wel dab ondersteuning en Android auto. Heb nu navigatie in zitten met het kleine scherm, kan ik deze 1 op 1 omruilen voor een variant met een groter scherm? Er zijn al eerder van dit soort vragen gesteld hier, maar zie door de bomen het bos niet meer. Heb fotos van mijn huidige systeem er bij gevoegd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Wil je een groter scherm dan moet je ook het kastje wat ook in de glovebox zit vervangen geloof ik (corrigeer mij als ik het fout heb). Ik gok dat je MIB1 hebt gezien het bouwjaar, het is helaas niet mogelijk om Android auto op MIB1 te krijgen. Moet je MIB2 voor hebben. Je kan in principe wel MIB2 inbouwen maar dat is echt een heel karwei wat niet goedkoop is. Zat er zelf ook naar te kijken maar ik ga er niet aan beginnen gezien de kosten
    Seat Leon ST FR 1.4 2015

Maar een met een complete set is is mijn systeem niet 1 op 1 te vervangen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Vriend van SEAT-Online Snah's Avatar
    Jazeker, maar bijvoorbeeld een volledig MIB2 systeem moet dan wel nog via de dealer aan je wagen gekoppeld worden.
    Being a Petrolhead never gets boring....

Ik zou heroverwegen dat je origineel Seat wil hebben.
    LEON FR Dynamic 1.4 TSI 110kW/150pk ACT DSG 2015 -- Navi 5F0
    In bestelling, Levering binnenkort: LEON ST FR Ultimate Edition Black

Ik heb ook een 5F van 2014 met hetzelfde navigatiesysteem. Ben ook op zoek naar iets anders, maar alternatieven zijn duur (als je tenminste geen Tomtom op je voorruit wilt). Ik ben recent deze after market oplossing tegen gekomen: Alpine iLX-702LEON. Ook niet goedkoop (plm. 1000,-), maar is wel een kwaliteitsmerk. Ik twijfel er nog over gegeven de prijs.

Quote Originally Posted by Jewepe View Post
    Ik heb ook een 5F van 2014 met hetzelfde navigatiesysteem. Ben ook op zoek naar iets anders, maar alternatieven zijn duur (als je tenminste geen Tomtom op je voorruit wilt). Ik ben recent deze after market oplossing tegen gekomen: Alpine iLX-702LEON. Ook niet goedkoop (plm. 1000,-), maar is wel een kwaliteitsmerk. Ik twijfel er nog over gegeven de prijs.
    Ik heb zelf ook interesse in de Alpine ILX-702LEON, enige probleem is dat deze niet compatibel is met het Seat Sound system. Deze kan niet overweg met de OEM centerspeaker en subwoofer.

Verstuurd vanaf mijn LM-G710 met Tapatalk

Quote Originally Posted by Martin.loz74 View Post
    Ik heb zelf ook interesse in de Alpine ILX-702LEON, enige probleem is dat deze niet compatibel is met het Seat Sound system. Deze kan niet overweg met de OEM centerspeaker en subwoofer.
    Goed dat je dat even meldt!

Quote Originally Posted by Jewepe View Post
    Goed dat je dat even meldt!
    Mocht je de Alpine toch gaan installeren en een manier hebben gevonden om deze te laten werken met het Seat Sound system, dan hoor ik dat uiteraard graag van je!

Verstuurd vanaf mijn LM-G710 met Tapatalk

Page 1 of 2 12 LastLast