www.carclean.nl
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 20

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Achteruitrijcamera Statische lijnen

[SEAT] [Leon 5F] Achteruitrijcamera Statische lijnen

Weet iemand of het via OBD mogelijk is om statische lijnen te krijgen bij het beeld van de achteruitrijcamera? Ik weet dat je bewegende lijnen alleen in combinatie met een *High* versie van de camera hebt, maar ik zie bij veel Leon*s dat ze anders statische lijnen hebben.

Ik heb nu namelijk alleen volledig beeld zonder lijnen. Niet dat ik het heel belangrijk vind, maar gewoon benieuwd waarom ik het niet heb.

’17 Seat Leon 1.0 TSI DSG-7 | Eibach Pro-kit | OBDeleven

https://youtu.be/SrNxXYbaWw0

Dit is weliswaar bij een Audi maar werkt dat niet redelijk hetzelfde?

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Volgens mij heb ik die al aan staan. Maar zal eens kijken. Bedankt voor de tip!

Ik heb wel gewoon statische lijnen.. Wellicht ergens een vinkje?
    Wat bedoel je met high versie van de camera? Als in hoger op de auto of als in luxere versie?
    Seat Leon 5F FR

Ah! We hebben allebei een Facelift Leon dus ik denk dat het dan inderdaad een vinkje is ergens. Het begon me opeens op te vallen. Je hebt twee camera versies. Een *goedkope* en een *dure* camera om het zo maar te noemen. Bij de dure versie zie je net als bij je parkeersensoren visuele lijnen bewegen op je camerabeeld, die ongeveer laten zien waar je uitkomt met je draaihoek.

Aha oké, ik vroeg me al af waarom die lijnen statisch waren.. Maar vandaar dus!
    Kan morgen wel is in het menu kijken, al neem ik aan dat je dat al gedaan hebt?
    Seat Leon 5F FR

Quote Originally Posted by Leon097 View Post
    Ah! We hebben allebei een Facelift Leon dus ik denk dat het dan inderdaad een vinkje is ergens. Het begon me opeens op te vallen. Je hebt twee camera versies. Een *goedkope* en een *dure* camera om het zo maar te noemen. Bij de dure versie zie je net als bij je parkeersensoren visuele lijnen bewegen op je camerabeeld, die ongeveer laten zien waar je uitkomt met je draaihoek.
    Klopt je heb 2 soorten cameras. De low rvc en de high rvc. De high variant heeft dus ook de mee draaiende lijnen. En is vaak anders geconfigureerd. (Meerdere weergave mogelijkheden mogelijk)

Is niet alleen een codering, maar ook harware matige aanpassing dus.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Ibiza 6F 2018 140pk/266nm
    (In bezit van vcds,vcp,odis&cmd flashtec)

Je hebt gelijk. De high rvc heeft ook andere aanzichten. Interessant, 345 euro als ik even snel zoek..
    Seat Leon 5F FR

Aah thanks. Ik had ooit gelezen inderdaad dat de bewegende lijnen hardwarematig waren, maar dacht dat de statische lijnen gewoon te programmeren waren.

Wat ik overigens wel apart vind is dat in mijn OBD *Reverse Camera* niet aangevinkt staat.

^En wanneer heb je de keuze tussen low en high rvc?
    In de Leon prijslijst heb ik alleen maar Achteruitrijcamera als optie gezien los en als onderdeel van een pakket zonder een nadere aanduiding van low of high.
    LEON FR Dynamic 1.4 TSI 110kW/150pk ACT DSG 2015 -- Navi 5F0
    In bestelling: LEON ST FR Ultimate Edition Black

Page 1 of 2 12 LastLast