www.lowering.nl
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Navigatie geupdate via vw discover care

[SEAT] [Leon 5F] Navigatie geupdate via vw discover care

Hallo allemaal. Ik heb succesvol mijn navigatie ge-update met dit programma met discover care. Nu rijd ik Duitsland in en werkt de navigatie niet meer. Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik had heel Europa hiervoor.

Mvg Peter

Vind het al knap dat jou update geslaagd lijkt.
    Hier wil het nooit lukken en blijf steken op een hele oude update, welk systeem heb je?
    En staat Duitsland wel op je kaart lijkt er niet op namelijk.
    SEAT Leon ST 1.6 TDI 2014 Business

Ik nu 1410. In de auto kan ik niet zien welke kaart. In Duitsland waar ik nu ben is de kaart wit. Doet niks.

Waarschijnlijk heb je de verkeerde regio geselecteerd in Discover Care waardoor je nu Duitsland mist.

Ik zou heel dat Discover Care trouwens weggooien. Gewoon de juiste kaart downloaden en in de root van de SD kaart uitpakken met 7-zip.
    Volkswagen T-Roc Sport 1.5 TSI DSG-7

Ik gebruik een Mac dat lijkt me geen probleem toch. Staat er ergens een tutorial op de site? Heb wel gezocht maar voor mij best onduidelijk.

Navigatie geupdate via vw discover care

Ik heb trouwens een 6po de foto was voor de update. Is het dan de navi plus?

Member Lampie's Avatar
    Ik heb de Seat navi ge updated via de VW site.
    Werkt perfect, en die site loopt voor, versie 1430

https://www.volkswagen.nl/service/in...vigatie-update
    installeer het update programma, die houd alles in de gaten, en ziet of er een verse update klaar staat.
    Kies de juiste navi en dan de kaart... ik kan de grootste (13Gb) gebruiken , en dat werkt .
    Seat Arona FR Business Intense 130pk DSG7 280 Nm 21340 km Seat Urban Vehicle «

Ik ben er nu mee bezig en zie dat ik de verkeerde had ge´nstalleerd. Bedankt voor de hulp

Ik meen me te herinneren dat er veel problemen waren met bestanden uitpakken op een Mac, maar heb geen Mac en geen Leon, dus misschien dat die problemen wel voorbij zijn.

Page 1 of 2 12 LastLast