www.carclean.nl
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Ultimate Edition Black Flitspalen POI

[SEAT] [Leon 5F] Ultimate Edition Black Flitspalen POI

Dag allen,

Nog een week en ik krijg mijn nieuwe uit voorraad Leon Ultimate Edition Black, is het mogelijk om flitspalen POI's te installeren? Ik hoor dat dit met een Navi System 6PO niet gaat. Welke navi zit er eigenlijk in een 2019 Ultimate Black? Dank alvast!

Member Lampie's Avatar
    ik heb mijn flitsers van flitspalen.nl daar kan je ook controleren of je navi geschikt is [Arona 2019]
    Seat Arona FR Business Intense 130pk DSG7 280 Nm 21675 km Seat Urban Vehicle

Dank je Lampie, daar staat dat de 6PO niet geschikt is. dus vandaar mijn twijfel .. Van flitspalen.nl: Geen ondersteuning voor SEAT Navi System (6PO) gebouwd in SEAT Leon (modeljaar 2019) en SEAT Ateca (modeljaar 2019).
    U kunt POI's niet op dit apparaat installeren.

Ik zou veel liever gewoon Flitsmeister automatisch laten starten bij bluetooth verbinding. Zo'n statische POI lijst loopt altijd achter en laat al helemaal geen mobiele controles zien, redelijk nutteloos dus.
    Volkswagen T-Roc Sport 1.5 TSI DSG-7

Dank je ik222, dat is inderdaad ook een prima optie.

Flitsmeister is zo een prachtig programma. Ik draai hem altijd via CarPlay. Flitser staan er soms al op voor dat de politie klaar is met opbouwen.

Via Android auto is ook Waze te gebruiken
    Insta: @Cupra_ST_driver
    Leon ST Cupra 290 DSG Dynamic Grey - Black Pack

Quote Originally Posted by Nico111 View Post
    Flitsmeister is zo een prachtig programma. Ik draai hem altijd via CarPlay. Flitser staan er soms al op voor dat de politie klaar is met opbouwen.
    Nadeel vind ik wel dat de kaarten vaak achterlopen. Bijvoorbeeld de *nieuwe* afslag bij Breda die er al dik 6 maanden ligt, staat nog steeds niet in Flitsmeister en zo zijn er meerdere kleine kaartfouten.
    New: 17 Seat Leon DSG-7 Business Intense (135Pk/225Nm) | Old: '99 Volkswagen Golf 1.4 Comfortline | OBDeleven

Ja dat zou kunnen. Ik zet hem meteen aan en gebruik Kaarten of Google Maps voor de route. Hij werkt dan gewoon op de achtergrond. Van fouten in de weg heb ik dan geen last. Wat betreft navigeren kunnen ze natuurlijk nooit concurreren met deze grote namen. Navigeren werkt volgens mij ook nog niet via CarPlay.

Quote Originally Posted by Nico111 View Post
    Ja dat zou kunnen. Ik zet hem meteen aan en gebruik Kaarten of Google Maps voor de route. Hij werkt dan gewoon op de achtergrond. Van fouten in de weg heb ik dan geen last. Wat betreft navigeren kunnen ze natuurlijk nooit concurreren met deze grote namen. Navigeren werkt volgens mij ook nog niet via CarPlay.
    Als je navigeren met Flitsmeister en Carplay bedoeld, dat werkt. Dat wil zeggen in mijn tijdelijke Seat Ibiza van 2019.

Page 1 of 2 12 LastLast