www.jdengineering.nl
Results 1 to 6 of 6

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Ultimate Edition Black / VCDS ervaringen

[SEAT] [Leon 5F] Ultimate Edition Black / VCDS ervaringen

Goedemiddag, sinds kort in het bezit van een Leon ST Ultimate Edition Black waar ik wat aanpassingen (KESSY) zou willen maken middels VCDS. Ik ben op zoek naar personen met ervaring op het gebied van VCDS icm de nieuwe Leon Ultimate Editions. Veel tweaks lijken niet meer mogelijk, maar wellicht doe ik wat fout.
    Verneem graag!

Welke regio? Ik zit in Dordrecht.
    www.vagcomdordrecht.nl

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Ibiza 6F 2018 140pk/266nm
    (In bezit van vcds,vcp,odis&cmd flashtec)

Dank voor je reactie, betreft de regio Utrecht.
    Kan ik uit je reactie opmaken dat jij/jullie wel de mogelijkheid hebben om de opties tbv KESSY en claxon bij open/dicht te bewerken/activeren?
    Voor de duidelijkheid, ik beschik over een kabel en VCDS 19.6.1. Dergelijke opties zijn/lijken bij een Leon FR (bj 2020) niet meer zichtbaar.

Quote Originally Posted by Larkson View Post
    Dank voor je reactie, betreft de regio Utrecht.
    Kan ik uit je reactie opmaken dat jij/jullie wel de mogelijkheid hebben om de opties tbv KESSY en claxon bij open/dicht te bewerken/activeren?
    Voor de duidelijkheid, ik beschik over een kabel en VCDS 19.6.1. Dergelijke opties zijn/lijken bij een Leon FR (bj 2020) niet meer zichtbaar.
    Jazker. Een clone gaat sowiso niet werken. En een usb can kabel ook niet. Je heb echt de hexv2 nodig. Zoek anders op Facebook of Instagram naar vagcom Dordrecht. Codeer hier wekelijks meerdere auto's. Jr bent altijd welkom

Ik kan het voor je regelen indien gewenst en als je zelf een kabel hebt kan ik dit doen op afstand contact me en we bekijken het dan even. Voor de mogelijkheden kan je kijken op onze site www.vcds-coding.nl
    Last edited by Antera; 07-03-2020 at 15:14.
    Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda https://www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709

Quote Originally Posted by at0ny View Post
    Jazker. Een clone gaat sowiso niet werken. En een usb can kabel ook niet. Je heb echt de hexv2 nodig. Zoek anders op Facebook of Instagram naar vagcom Dordrecht. Codeer hier wekelijks meerdere auto's. Jr bent altijd welkom

Coderen op afstand kan ik ook doen...
    vanmiddag nog met iemand gedaan uit Hoogenveen. Voorwaarde is alleen anydesk nodig. En uiteraard of het een clone of oem vcds betreft. Want met vele clones kan je nieuwe wagens niet coderen. Merk je al aan de melding rod, asam data missing, unsuported vehicle etc bij een auto scan.