www.jdengineering.nl
Results 1 to 9 of 9

Thread: [SEAT] [Leon 5F] OBD11 - Chirp bij openen/afsluiten portieren lukt niet

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post

[SEAT] [Leon 5F] OBD11 - Chirp bij openen/afsluiten portieren lukt niet

Ik ben bezig om de 'chirp' bij openen/sluiten portieren in te stellen middels OBD11, maar op een of andere manier lukt het niet. Krijg wel met claxon voor elkaar, maar dat vind ik te luidruchtig.

Heb bovenstaande op foto ingesteld, maar dus zonder succes.

Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe??
    Seat Leon 5F 2017 FR Facelift "Full Black" & 'Chipped en Tuned', Skoda Citigo 2015 Sport 1.0 Turbo, VW Golf MK1 LX 1983

Als je geen ALARM af fabriek heb. Zul je ook geen piepjes horen. Dan werkt alleen de claxon.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Ibiza 6F 2018 140pk/266nm
    (In bezit van vcds,vcp,odis&cmd flashtec)

Das balen......
    Seat Leon 5F 2017 FR Facelift "Full Black" & 'Chipped en Tuned', Skoda Citigo 2015 Sport 1.0 Turbo, VW Golf MK1 LX 1983

Member
    Wat is het nut van dat akoestische signaal? Ik heb meer dan genoeg aan de klik van de sloten en die ene knipper van de richtingaanwijzers, dus ik zie geen noodzaak om bv. in de avond- en nachturen geluidhinder te veroorzaken...
    Seat Leon ST 1.0 TSI - 07/2017

Nut is dat je het hoor? Vele vinden dit fijn. Tevens met extra menu zodat je het zelf aan of uit kan zetten. Je kan evt zelf ook bepalen of je dit activeer bij alleen openen en of ook met sluiten.

Ieder zijn ding natuurlijk. Ik heb ook de akoustische bevestiging met vergrendelen en ontgrendelen aanstaan. Niet omdat het moet maar omdat het kan. Wat de buren er van vinden. Geen idee. Heb het al jaren. Ook op de vorige auto gehad, dus die zijn het wel gewend.

Ibiza 6F 2018 140pk/266nm
    (In bezit van vcds,vcp,odis&cmd flashtec)

Quote Originally Posted by at0ny View Post
    Nut is dat je het hoor? Vele vinden dit fijn. Tevens met extra menu zodat je het zelf aan of uit kan zetten. Je kan evt zelf ook bepalen of je dit activeer bij alleen openen en of ook met sluiten.

Ieder zijn ding natuurlijk. Ik heb ook de akoustische bevestiging met vergrendelen en ontgrendelen aanstaan. Niet omdat het moet maar omdat het kan. Wat de buren er van vinden. Geen idee. Heb het al jaren. Ook op de vorige auto gehad, dus die zijn het wel gewend.

Mee eens. Ieder zijn ding, voorkeuren en prioriteiten . Valt niks op aan te merken.

Member
    Ik mankeer nog niks aan mijn oren en de klik van de sloten is voor mij al hard zat als signaal.
    Vind extra geluidsvervuiling simpelweg onnodig. Dus heb ik dat nou juist UIT staan, gewoon omdat dat kan...

Ik heb het alleen aanstaan bij vergrendelen. De 2x akoestische bevestiging bij ontgrendelen was me iets te.
    SEAT Ibiza 6F FR ||
    SEAT Leon 1M FR || Showroom ||

Member
    Verklaart ook een deel van je nickname, @DirtyHerrie...