www.seat.nl
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 15 of 15

Thread: [SEAT] [Leon 5F] ST dynamische knipperlichten

Member
    Ik had het over de voorrrkant, en over dezelfde lichtvorm die afwisselend wit en oranje oplicht.
    Zo'n kleurwisseling is echt veel minder duidelijk zichtbaar dan volledig aan/uitknipperen en dat kan bij andere verkeer tot misverstanden leiden.
    Heeft niks met azijn te maken, is gewoon een feit.
    Maar ja, daar kun je ook je ogen voor sluiten natuurlijk. Zie je niks meer...
    Seat Leon ST 1.0 TSI - 07/2017

Quote Originally Posted by Canon-Eye View Post
    Ik had het over de voorrrkant, en over dezelfde lichtvorm die afwisselend wit en oranje oplicht.
    Zo'n kleurwisseling is echt veel minder duidelijk zichtbaar dan volledig aan/uitknipperen en dat kan bij andere verkeer tot misverstanden leiden.
    Quote Originally Posted by Canon-Eye View Post
    Zelfs met de voorkant is om en om afwisselend duudelijkder te zien dan alleen een oranje knipperlicht. Ik heb genoeg voorbeelden voor je in het donker en overdag Mag je zelf beslissen.. vergeet niet dat de intensiteit van beiden kleuren verlichting(ambergeel en wit) gewoon 100% waarbij de verlichte oppervlak, dit geval DRL groter is, en dus ook duidelijker zichtbaar is...daar ging het eerst toch om? Ipv misverstanden? (in geval van de eerste type leon 5F, dr facelift kan het überhaupt voor niet eens!)

Maar goed JIJ vind van niet. Prima. Niks met ogen voor te sluiten, enigste feit is dat je mening geen toegevoegde waarde heeft aan wat TS vraagt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Ibiza 6F 2018 140pk/266nm
    (In bezit van vcds,vcp,odis&cmd flashtec)

Iemand die trouwens aan de hand van de foto*s ziet of het hier om Vol Led koplampen gaat? Achter zijn ze Led waarschijnlijk?

Last edited by Agepagelage; 27-03-2020 at 01:07.

Quote Originally Posted by Agepagelage View Post
    Iemand die trouwens aan de hand van de foto*s ziet of het hier om Vol Led koplampen gaat? Achter zijn ze Led waarschijnlijk?

Dat zijn halogeen koplampen zo te zien? Wel met led drl in de hoeken denk ik?

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Ibiza 6F 2018 140pk/266nm
    (In bezit van vcds,vcp,odis&cmd flashtec)

Inderdaad, niet het full led pakket.

Jij hebt dit:

Dit is full led
    SEAT Ibiza 6F FR ||
    SEAT Leon 1M FR || Showroom ||

Page 2 of 2 FirstFirst 12