www.carclean.nl
Page 7 of 7 FirstFirst ... 567
Results 61 to 69 of 69

Thread: [SEAT] [Leon 5] ST Limited Edition Black persoonlijke rijprofiel instelling Off-Road

Senior Member M87's Avatar
    Quote Originally Posted by luupski View Post
    de zeilmodus doet het ook in de gewone 'Drive' stand daar hoeft ie niet voor op ECO te staan
    In de facelift versie dan want de onze doet dat niet, alleen in de ECO stand.
    Current cars: Seat Leon ST 1.4 TSI DSG FR Dynamic 2015 / Mercedes-Benz C-klasse Estate 200 CDI Avantgarde 2008

Het is het verschil tussen de 1.4TSI en de 1.5TSI. Bij de 1.5 hebben ze die systemen een stuk prominenter gemaakt.

https://autovandaag.nl/autotest/1411...uit/?bo-gdpr=1
    SEAT Leon 5F ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Skoda Octavia 5E Ambition Business U 1.6 TDI DSG
    >>SEAT-stamboom<<

^dit klinkt als nog meer horror. Er wordt niet alleen ontkoppeld, maar de motor wordt ook nog eens uitgeschakeld
    Er wordt wel mooi geschreven dat je er niks van merkt.
    In praktijk blijkt dat lariekoek.
    2 cilinder uitschakeling merk ik wel degelijk. Niet op 80km weg of snelweg, maar in de bebouwde kom (50km) loopt de motor op 2 cilinders echt niet lekker,
    Stoppen/starten van de motor bij stilstand merk je ook duidelijk. Misschien rijdend minder dat ga ik dus beleven.
    Huidig: LEON ST FR Ultimate Edition Black - 2020 - Dynamic Gray
    Vorig: LEON FR Dynamic 1.4 TSI 110kW/150pk ACT DSG - 2015 - Pirineos Gray

I own Golf 1.5 tsi 110kw 2020 year.
    I have a *kangaroo* problem with my 1.5 tsi since first day when engine is cold. It durings about 2 minutes after engin start every day. My engine is MY20 and engine code is DPCA 110kw (two months old). Software version is 9596 and part no 05E906018AS. It seems they didnt sort this problem yet.
    I also notice vibration during 2-cylinders mod, expecialy between 1400-1600 rpm.
    Do you know is there something new about that? Some new software version?
    Last edited by golfhp; 18-05-2020 at 00:11.

Quote Originally Posted by golfhp View Post
    I own Golf 1.5 tsi 110kw 2020 year.
    I have a *kangaroo* problem with my 1.5 tsi since first day when engine is cold. It durings about 2 minutes after engin start every day. My engine is MY20 and engine code is DPCA 110kw (two months old). Software version is 9596 and part no 05E906018AS. It seems they didnt sort this problem yet.
    I also notice vibration during 2-cylinders mod, expecialy between 1400-1600 rpm.
    Do you know is there something new about this? Some new software version?
    As far i have seen there is no new software released yet for the AS.

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 SE met Tapatalk
    A3 Limousine 1.4T COD Daytona Grey |
    VCDS HexV2 | VCP | Odis | Regio Den Haag | Rainesh@Hotmail.com

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ok de update van de fabrikant is binnen mbt de *off road* keuze in de persoonlijke rijinstellingen.

Het schijnt een functie te zijn voor winterse omstandigheden.
    Als er sneeuw op de weg ligt etc, dan zet de auto niet al het vermogen op de wielen.
    De fabrikant zegt dat het een beetje kromme vertaling vanuit het spaans zou zijn..

Maar bij aangeven dat hier helemaal niets van in de handleiding staat en de bak in eco stand gaat hadden ze geen antwoord.

Maar goed, case closed bij de fabrikant, dus hier moet ik het mee doen.

Als iemand ooit nog een andere verklaring krijgt/hoort, dan ben ik benieuwd ��

For now, happy driving

Grtz .... Paul

Gisteren mijn auto opgehaald.
    Ik heb wel Eco en niet Offroad in het keuze lijstje

Quote Originally Posted by Toreador View Post
    Gisteren mijn auto opgehaald.
    Ik heb wel Eco en niet Offroad in het keuze lijstje
    En je hebt ook de black edition FR ?

Zou graag willen weten welke software er in jouw auto zit
    Mijn dealer heeft gezegd dat ze er bij mij de allerlaatste/nieuwste software op hebben gezet, maar ik heb nog steeds de off road functie

En we hebben het wel over de keuze in het *persoonlijke rij instellingen menu* toch en niet bij de standaard keuzes zoals *standard*, *comfort*, *sport*, *eco*.

Mijn auto type staat in mijn signature.

Software versie hier is 0515

Onder Motor instelling bij Individuele instellingen kom ik ook Off-road tegen. Zag zo gauw niet dat je dat bedoelde.

Page 7 of 7 FirstFirst ... 567