www.lowering.nl
Page 3 of 7 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 30 of 65

Thread: [SEAT] [Leon 5] ST Limited Edition Black persoonlijke rijprofiel instelling Off-Road

Quote Originally Posted by Rainesh View Post
    Dat is een ECU voor een 1.5 met de laatste softwareversie erop.
    Rainesh / Leon_Driver, de volgende software is op mijn Leon geinstalleerd

SOFTWARE VERSIE
    Geinstalleerde SW Train versie: MST2_EU_SE_ZR_P0514T
    Geinstalleerde SW MU versie : 0514
    Onderdeelnummer : 5F0035877
    Hardwarte versie : 5F0035877
    Softwareversie : H29.344.59_STD2Nav_EU

HMI VERSIES
    HMI Software : H29.344.59_STD2Nav_EU
    Model : GuideModel_29.344.10
    Software Base : H29.344.59-201807271026

Ik kan niets iets vinden wat lijkt op :
    Software number: 05E906018AS
    Software version: 9596
    Misschien moet ik ergens kijken dat ik nog niet gevonden heb ?
    Via welk menu item in de 'ServiceModus' heb je dit gevonden ?

@Luupski, ik heb die gegevens uit de obdeleven applicatie gehaald.

@Rainesh.
    Bedankt voor het controleren.
    Het zal dan wel aan mij liggen dat ik gewoon overgevoelig ben op deze wagen en elk dingetje merk/voel wat niet soepel is.
    Andere vraag gezien jij tot veel info beschikt over firmware.
    Een half jaartje geleden is er een nieuwe firmware uitgekomen voor de 1.5DSG Ateca om het schokken bij koude motor te verhelpen.
    Hoorde dat deze mogelijk ook voor de Leon zou komen.
    Weet jij of die al beschikbaar is, toen ik voor de winterbanden ging heeft de dealer bevestigd dat mijn wagen hier ook last van heeft maar er toen geen update was voor de DSG en ik er maar mee moest leven

Quote Originally Posted by Leon_Driver View Post

@Rainesh.
    Het zal dan wel aan mij liggen dat ik gewoon overgevoelig ben op deze wagen en elk dingetje merk/voel wat niet soepel is.
    Een half jaartje geleden is er een nieuwe firmware uitgekomen voor de 1.5DSG Ateca om het schokken bij koude motor te verhelpen.
    Weet jij of die al beschikbaar is, toen ik voor de winterbanden ging heeft de dealer bevestigd dat mijn wagen hier ook last van heeft maar er toen geen update was voor de DSG en ik er maar mee moest leven
    1.5problemen met schokken ken ik. Dat was Vag breed een probleem en pas na 3 versies was het opgelost. Dat was geen probleem met de dsg maar probleem met motor management.

Jouw huidige motorsoftware is de laatste versie. Kan zijn dat eind deze maand of volgende maand weer een nieuwe uitkomt als er veel klachten zijn.

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 SE met Tapatalk
    A3 Limousine 1.4T COD Daytona Grey |
    VCDS HexV2 | VCP | Odis | Regio Den Haag | Rainesh@Hotmail.com

Quote Originally Posted by Leon_Driver View Post

@Rainesh.
    - Jaa, dat heb ik ook het schokken bij koude motor, als ik bij mij de strat uitrij op mijn gemakkie is het alleen maar schokken

Quote Originally Posted by luupski View Post
    - Jaa, dat heb ik ook het schokken bij koude motor, als ik bij mij de strat uitrij op mijn gemakkie is het alleen maar schokken
    Verwacht maar dan dat er binnenkort een nieuwe softwareversie voor uit komt. Ik hou het wel in de gaten voor je, ik krijg iedere maand nieuwe updates binnen

Jouw huidige motorsoftware is de laatste versie.
    Kan zijn dat eind deze maand of volgende maand weer een nieuwe uitkomt als er veel klachten zijn.
    Rainesh, was dit naar aanleiding van mijn update mbt de software versie van mijn auto ?

Thnx

Verwacht maar dan dat er binnenkort een nieuwe softwareversie voor uit komt.
    Ik hou het wel in de gaten voor je, ik krijg iedere maand nieuwe updates binnen
    Helemaal goed, dank je wel

Rainesh, was dit naar aanleiding van mijn update mbt de software versie van mijn auto ?

Thnx
    Nee wat je geplaatst had was de softwareversie van je media systeem (die overigens 1 versie achterloopt). Je daadwerkelijke motor softwareversie zul je uit moeten lezen met vcds, vcp, odis of obd11. Delphi kan het ook uitlezen

Nee wat je geplaatst had was de softwareversie van je media systeem (die overigens 1 versie achterloopt).
    Je daadwerkelijke motor softwareversie zul je uit moeten lezen met vcds, vcp, odis of obd11.
    Delphi kan het ook uitlezen
    k
    Ah op die fiets, dan zal ik eens kijken of ik dat kan uitlezen
    (obd11 is een opzichzelfstaande obd2 lezer toch ? https://obdeleven.com/en/ Ik heb wel een wifi obd2 dongle, maar welke, geen idee)

Ah op die fiets, dan zal ik eens kijken of ik dat kan uitlezen
    (obd11 is een opzichzelfstaande obd2 lezer toch ? https://obdeleven.com/en/ Ik heb wel een wifi obd2 dongle, maar welke, geen idee)
    OBdEleven is speciaal voor VAG gemaakt. Daarmee kun je aardig wat dingen doen.

Page 3 of 7 FirstFirst 12345 ... LastLast