www.carclean.nl
Page 5 of 7 FirstFirst ... 34567 LastLast
Results 41 to 50 of 70

Thread: [SEAT] [Leon 5F] ST Limited Edition Black persoonlijke rijprofiel instelling Off-Road

Quote Originally Posted by ik222 View Post
    Die zijlmodus (ontkoppelen bij gas rustig loslaten) doen vanaf MY2020 volgens mij alle VAG auto's standaard al met DSG in de D stand (alleen in S niet).
    Misschien is dat ook een reden dat de Eco modus weg is gelaten nu.
    Misschien wel, maar waarom dan een selecteerbare optie Off-Road noemen terwijl de auto geenzins Off-Road model is.
    Laat dan de hele optie weg, of noem/maak het Comfort aangezien dat een optie is in de standaard rijprofielen.

Quote Originally Posted by luupski View Post
    Misschien wel, maar waarom dan een selecteerbare optie Off-Road noemen terwijl de auto geenzins Off-Road model is.
    Laat dan de hele optie weg, of noem/maak het Comfort aangezien dat een optie is in de standaard rijprofielen.
    Het blijft gek inderdaad. Zelfs bij SEAT zelf maken ze het onderscheid.
    https://www.seat.com/car-terms/s/sea...ce-button.html

Quote Originally Posted by Menaz View Post
    Als het goed is, dan hebben de 2WD-versies de optie "ECO" en de AWD-versies de optie "OFFROAD" in Dynamic Drive. Misschien hebben ze bij de uitloopmodellen wat aangepast?

Quote Originally Posted by Menaz View Post
    Het blijft gek inderdaad. Zelfs bij SEAT zelf maken ze het onderscheid.
    https://www.seat.com/car-terms/s/sea...ce-button.html
    Menaz,

Mijn 2wd versie heeft ook de "Standaard" selectie van Normal, Comfort, Sport, Eco en Persoonlijk
    Maar in de functie "Persoonlijk" is de optie Eco niet beschikbaar bij de motor instelling, daar heet de keuze Off-Road

Maar goed, tis alweer 1,5 week gelkeden dat ik de dealer gemails heb, maar nog steeds geen reply

.

Quote Originally Posted by ik222 View Post
    Die zijlmodus (ontkoppelen bij gas rustig loslaten) doen vanaf MY2020 volgens mij alle VAG auto's standaard al met DSG in de D stand (alleen in S niet). Misschien is dat ook een reden dat de Eco modus weg is gelaten nu.
    Klopt, heel irritante functie maar gelukkig uit te schakelen
    A3 Limousine 1.4T COD Daytona Grey |
    VCDS HexV2 | VCP | Odis | Regio Den Haag | Rainesh@Hotmail.com

Quote Originally Posted by Leon_Driver View Post
    Kan je delen hoe?
    Coding in 19 (gateway). Daarin staat Freilauf gecodeerd, zet dat maar uit.
    A3 Limousine 1.4T COD Daytona Grey |
    VCDS HexV2 | VCP | Odis | Regio Den Haag | Rainesh@Hotmail.com

Quote Originally Posted by Rainesh View Post
    Klopt, heel irritante functie maar gelukkig uit te schakelen
    Oh vind het niet irritant hoor, vind het prima
    je moet er alleen wel op letten dat ie het doet, maar dat is nu al een automatisme

Nadelige bijwerking is ook nog dat je eerder remblokken moet laten vervangen
    Omdat je de vertraging van remmen op de motor grotendeels niet meer gebruikt.
    Als je net als ik dagelijks over een weg met veel rotondes moet dan gaat zich dit zeker openbaren.
    Mijn voorvelgen zijn nu al snel zwart van het remstof En dan heeft mijn huidige waggie nog niet eens zijlmodus.
    Huidig: LEON ST FR Ultimate Edition Black - 2020 - Dynamic Gray
    Vorig: LEON FR Dynamic 1.4 TSI 110kW/150pk ACT DSG - 2015 - Pirineos Gray

Quote Originally Posted by Toreador View Post
    Nadelige bijwerking is ook nog dat je eerder remblokken moet laten vervangen
    Omdat je de vertraging van remmen op de motor grotendeels niet meer gebruikt.
    Als je net als ik dagelijks over een weg met veel rotondes moet dan gaat zich dit zeker openbaren.
    Mijn voorvelgen zijn nu al snel zwart van het remstof En dan heeft mijn huidige waggie nog niet eens zijlmodus.
    Haha dat zal me nou een worst wezen, banden worden ook vervangen met 25000 km

Page 5 of 7 FirstFirst ... 34567 LastLast