www.lowering.nl
Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast
Results 31 to 40 of 59

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Advies achteruitrijcamera

Lekker bezig al! Ben benieuwd of je het morgen werkend krijgt! (Dan ga ik hem ook bestellen.. )

Ben je er ook al uit op welke plek de camera precies moet worden geplaatst?

De bestaande can kabels moet je wel met je nieuwe kabels verbinden, anders werkt (zoals je al gemerkt hebt) het andere systeem niet meer. Maar om direct te solderen zonder te testen raad ik niet aan. Eerst even bij elkaar prikken/verbinden en dan testen. Werkt alles perfect, dan solderen. Succes morgen!
    SEAT Ibiza 6F FR || Showroom ||
    SEAT Leon 1M FR || Showroom ||

Zag je wel een module 6C in je installatielijst staan nadat je alles aangesloten had? Ja dat je je 5F niet kon benaderen is omdat je de can kabels eruit getrokken had ervan.....die van de camera moeten erbij namelijk.
    A3 Limousine 1.4T COD Daytona Grey |
    VCDS HexV2 | VCP | Odis | Regio Den Haag | Rainesh@Hotmail.com

Stuuruitslag lijnen werken ook. Nu nog even alles netjes en correct afwerken. En ja, zal daar ook foto's van maken

Iets meer ruimte zonder de voorstoel

Huidige Seat: SEAT Leon 5F FR 1.4 TSI Dynamic Business Plus > 190PK@320NM
    Oude Seat: Seat Leon 1M 1.6 Signo, Seat Leon 1P 1.9 Sport-Up

Prachtig! lekker bezig geweest!

P.s. als je genoeg foto's hebt en een klein beetje van typen houdt, zou je dan een How-To willen maken? Dan kunnen we die in het betreffende sub topic gedeelte op het forum plaatsen wat een waardevolle toevoeging is voor het forum
    SEAT Ibiza 6F FR || Showroom ||
    SEAT Leon 1M FR || Showroom ||

Kijk super!

Ik raad je wel aan om je camera later met Odis te kalibreren. Heb je een kalibratie bord voor nodig. Uit welke regio kom je?

Quote Originally Posted by Rainesh View Post
    Kijk super!

Ik raad je wel aan om je camera later met Odis te kalibreren. Heb je een kalibratie bord voor nodig. Uit welke regio kom je?
    Om hier even bij aan te sluiten, is het met dat kalibreren dus mogelijk om het bovenstukje van "de kentekenplaat" in beeld te krijgen, zoals je bij nagenoeg alle foto's van achteruitrijcamera's ziet?
    ĺ17 Seat Leon 1.0 TSI DSG-7 | Eibach Pro-kit | OBDeleven

Quote Originally Posted by Leon097 View Post
    Om hier even bij aan te sluiten, is het met dat kalibreren dus mogelijk om het bovenstukje van "de kentekenplaat" in beeld te krijgen, zoals je bij nagenoeg alle foto's van achteruitrijcamera's ziet?
    Je hoort helemaal niks van je kentekenplaat te zien als het goed gekalibreerd is. Althans bij VW, Skoda en Audi zie je het niet. Dus ik ga ervan uit dat het bij Seat ook niet zo hoort.

Member
    Waarom zou je een stukje van de kentekenplaat willen zien?
    Mijn camera (ge´ntegreerd in de kentekenplaathouder) is zo afgesteld dat onder in beeld nog net een miniem stukje van de trekhaakdop te zien is. Dat is een prima oriŰntatiepunt, vooral bij het aanpikken van een aanhanger.
    Seat Leon ST 1.0 TSI - 07/2017

Geweldig, mooi dat het is gelukt!!

Quote Originally Posted by Rainesh View Post
    Kijk super!

Betekent dit ook dat het in principe niet uit maakt waar de camera precies geplaatst wordt, omdat je met kalibreren het beeld kunt aanpassen? Ik zie veel auto's met de camera uit het midden, heeft dat een speciale reden? Voor mijn gevoel hoort hij gewoon precies in het midden namelijk..

Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast