www.jdengineering.nl
Results 1 to 5 of 5

Thread: [SEAT] [Leon 5F] digitale cockpit inbouwen?

[SEAT] [Leon 5F] digitale cockpit inbouwen?

Hallo,

Ik ben momenteel op zoek naar een Seat Leon ST FR. Budget ligt zo rond de 20k en zou heel graag een digitale cockpit willen naast de ander vereiste (minimaal 150pk, DSG, flippers aan het stuur en een goede kleur). Nu is de spoeling op de bekende websites redelijk dun. Met name als je ook een digitale cockpit wilt. Nu vroeg ik mij af of deze ook achteraf in te bouwen is en wat hiervan de kosten zijn? Mijn gedachte is dat ik beter een auto van 20k kan kopen en zeg 1.000 euro stuk gooi tegen het inbouwen van een dc dan dat ik door moet sparen en meer dan 25k moet neer leggen omdat de keuze dan groter wordt. Alle overige hulp tips zijn welkom.

Expert Member Cordoba's Avatar
    Ik weet dat er in Duitsland iemand is die voor de hele Vaggroep voor diverse modellen dit al een aantal jaren doet, zo heeft ie ook voor een bekende van mij dit ingebouwd in zijn Kodiaq, maar als ik het goed heb, is het prijskaartje iets hoger, ik dacht iets van 1500 euro.

Edit: ik heb de gegevens terug gevonden voor je: Coding & Retrofit Niederrhein (Matze Work), Kevelaer (D), Contact: Facebook, Prijs: 1850,- (incl. duitse BTW), Opmerking: Dient de helft vooraf aan te betalen.
    Last edited by Cordoba; 06-05-2020 at 22:03.
    In de middeleeuwen was er de pest, tegenwoordig hebben we managers.
    Fabiawisser met toebehoren 6,0 l/100km

Ik weet dat Cartronic in Den Haag op Golf modellen van 2013-2019 digitale cockpit*s retrofit. Ik weet niet of dit ook geld voor Leon*s, maar je zou kunnen informeren. Kost ongeveer *900.
    New: ’17 Seat Leon DSG-7 Business Intense (135Pk/225Nm) | Old: '99 Volkswagen Golf 1.4 Comfortline | OBDeleven

Voor die bedragen zou ik toch ff verder zoeken/wachten tot er een occasion mét virtual cockpit aangeboden wordt binnen budget.
    LEON FR Dynamic 1.4 TSI 110kW/150pk ACT DSG 2015 -- Navi 5F0
    In bestelling, Levering binnenkort: LEON ST FR Ultimate Edition Black