www.carclean.nl
Results 1 to 3 of 3

Thread: [Seat] [Ibiza 6L] 6L 1.4 16V Sport | 74 kW / 101 PK - Automatische Spiegels

Question [Seat] [Ibiza 6L] 6L 1.4 16V Sport | 74 kW / 101 PK - Automatische Spiegels

Heren, (en eventueel damens)

Ik rij een Seat Ibiza 6L 1.4 16V Sport | 74 kW / 101 PK

Ik heb een klein vraagje over mijn spiegels, deze kan ik handmatig laten inklappen met de draaiknop aan de binnenkant van de deur.
    Is er een mogelijkheid dat als ik mijn auto start dat deze dan automatisch uitklappen, en als ik de auto uitschakel dat deze dan automatisch weer inklappen?
    Ik neem er niet altijd de moeite voor om mijn spiegels in en uit te klappen als ik de auto parkeer of er mee weg rijd, maar door dit automatische mechanisme zou ik hier niet meer over hoeven na te denken.

Iemand enige Tips/Links?

Dion.

Heb je de zoekfunctie al gebruikt? Vraag is al wel vaker gesteld. Sofwarematig kan het niet bij de 6L. Dacht dat het wel mogelijk was met een Alientech-module.

https://www.alientech-news.com/en/k-suite-3-67/

Als ze nog spul voor de 6L hebben tenminste.
    SEAT Leon 5F ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Skoda Octavia 5E Ambition Business U 1.6 TDI DSG
    Gehad (SEAT): Arosa, Ibiza 6L, Ibiza Cupra 6L, Ibiza 6J, Leon 1P, Mii, Altea XL

Quote Originally Posted by Menaz View Post
    Heb je de zoekfunctie al gebruikt? Vraag is al wel vaker gesteld. Sofwarematig kan het niet bij de 6L. Dacht dat het wel mogelijk was met een Alientech-module.

https://www.alientech-news.com/en/k-suite-3-67/

Als ze nog spul voor de 6L hebben tenminste.
    Die zoekfunctie bracht me nergens.. Staat niks over de 6L, dus ik denk dat dat beurt is..