www.carclean.nl
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13

Thread: [SEAT] [Leon 5F] Sportstand, maar heen S?

Bij een Cupra blijft hij gewoon in de Cupra stand staan na herstarten behalve de motor/bak die start altijd in D ook logisch want de motor is dan meestal koud!!

Het onderstel/stuur response/sperdiff staat smorgens na herstarten nog in dezelfde stand als toen je hem uitzette (Cupra).

@Nico: Is dit jou nooit opgevallen?

Bij een "gewone" 5F heb je al die mogelijkheden volgens mij niet? Daardoor lijkt het minder zinvol, in het menu schakel je slechts de motor/bak
    Last edited by mart20vt; 29-05-2020 at 21:07.
    Leon Cupra 280 | 5d | JD stage 1+ | DSG | VWR intake | 290 uitlaat | Bucketseats | Side skirts | Clubsport S brakes | Spacers | 18"Motec | MPSS |

Ik dacht dat het bij mij misschien ook zou zijn omdat hij koud is, en later evt naar s zou gaan, maar dat helaas ook niet.

Als ik de auto even opnieuw start gaat hij dus ook in D. Sportstand blijft wel actief als modus

Ach ja, zal wel eens bij antera kijken. Of anders maar een extra tikkie tegen de pook hahaha
    Lease: Seat Leon ST FR Ultimate edition, 1.5 tsi DSG
    Prive: Opel Cascada 1.6t

Quote Originally Posted by BadBert View Post
    Ik dacht dat het bij mij misschien ook zou zijn omdat hij koud is, en later evt naar s zou gaan, maar dat helaas ook niet.

Als ik de auto even opnieuw start gaat hij dus ook in D. Sportstand blijft wel actief als modus

Ach ja, zal wel eens bij antera kijken. Of anders maar een extra tikkie tegen de pook hahaha
    Ik rijd altijd in Cupra stand en gebruik dan ook de pook om te schakelen tuusen D en S en de flippers als het zo uitkomt!!
    Leon Cupra 280 | 5d | JD stage 1+ | DSG | VWR intake | 290 uitlaat | Bucketseats | Side skirts | Clubsport S brakes | Spacers | 18"Motec | MPSS |

Page 2 of 2 FirstFirst 12