www.lowering.nl
Results 1 to 4 of 4

Thread: [SEAT] [Ibiza 6F] sensor ruitenvloeistof/krakende koppeling

[SEAT] [Ibiza 6F] sensor ruitenvloeistof/krakende koppeling

Ik heb twee vraagjes in verband met de ibiza 2018.

Ik zou graag willen weten of de ibiza 2018 een sensor heeft voor de ruitensproeivloeistof niveau omdat deze niet werkt of niet aanwezig is...want mijn garage kan geen antwoord bieden.
    In de handleiding kan ik niets terugvinden maar op de storingen kaart staat het wel aangegeven.
    Voor zo ver ik weet heeft elke nieuwe VAG wagen dat tegenwoordig en als ik naar onderdelen zoek op autodoc staat er wel één vermeld bij de onderdelen voor kj1.

Mijn verkoper denkt van wel... de mechaniekers en bureau personeel van mij garage kunnen geen antwoord geven maar denken van wel.
    Hij is vandaag binnen geweest om dit probleem na te kijken krijg ik als antwoord we hebben de software update gedaan dit probleem zal vermoedelijk wel opgelost zijn.

Dan het probleem van de koppeling die kraakt vanuit de motorruimte daarvoor moest die vandaag ook binnen kreeg ik het antwoord op we konden niets horen.

Okey goed ik ga naar mij wagen ik stap in duw de koppeling in gekraak...
    Nu heb er een mechanieker op aangesproken die heeft het dan toch bevestigt hij denkt aan de cilinder of de veer van deze op de versnelingsbak is die een probleem heeft.
    Volgens deze persoon kan dit niet echt kwaad en kan dit niet tot verder schaden lijden of bv een koppeling die alleen maar aantrekt...

Nu wegens de velle problemen en discusies die ik in het verleden al gevoerd heb met mijn garage had ik graag de volgende vragen aan jullie gesteld en jullie kennis en ervaringen met deze zaken geweten.

Is er een sensor voor de ruitensproeistof...?

Wat kan het gekraak zijn van de koppeling zijn en kan het echt geen kwaad?

Is het niet de veer achter je koppelingspedaal? Dan kan het geen kwaad en is het een kwestie van een beetje vet.
    SEAT Leon 5F ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Skoda Octavia 5E Ambition Business U 1.6 TDI DSG
    >>SEAT-stamboom<<

nee het komt echt vanuit het motorhuisbinnen is niets te horen heb al wel is gesmeerd voor de zekerheid maar had geen baat.

Vriend van SEAT-Online! Odelot's Avatar
    Sensor voor ruitensproeiers heeft de ibiza niet. Ik had op de mijne het winterpakket en daar zou hij inzitten had Pon eerst op seat.nl staan, maar dat bleek niet het geval te zijn. Winterpakket had toen alleen stoelverwarming en verwarmbare ruitensproeiers. En een in hoogte verstelbare bijrijdersstoel meen ik.
    Showroom - Facebook - Autoweek VAGCOM VCDS HEX-NET Pro