www.lowering.nl
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 18

Thread: [SEAT] [Leon 5F] ST FR 2014 vraag Full Link inbouw

[SEAT] [Leon 5F] ST FR 2014 vraag Full Link inbouw

Beste mensen,

Binnenkort word ik de eigenaar van een Seat Leon ST FR TSi ACT 1,4 150pk 2014.
    Hiervoor heb ik mijn Seat Ibiza FR TSi 1.4 150pk 2012 voor verkocht.

Paar opties:
    Automaat DSG met flippers aan het stuur
    kleur Pirineos Grau
    Velgen lichmetaal, performance 18"
    Seat Soundsysteem 10 luidspekers
    Alcantara sportstoelen
    Panoramische schuif-/kanteldak
    Led verlichting

Wat mij een beetje irriteert is dat ik de optie Full Link niet kan laten inbouwen. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Blijkbaar mis ik 2 usb uitgangen in het vakje voor de pook.

Wellicht dat iemand van jullie hier ervaring mee heeft?

Ik hoor het graag.

Diederik

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    Hi Diederik, ik kan je helaas niet helpen met je issue, maar alvast veel plezier met de Leon!

Je navi is een MIB1-systeem. Full Link kun je installeren op de MIB2, die vanaf medio 2015 (modeljaar 2016) in de Leon is gemonteerd.

Stukje duiding: https://www.seat-online.nl/showthrea...cherm-wisselen
    Last edited by Menaz; 24-06-2020 at 17:06.
    SEAT Leon 5F ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Skoda Octavia 5E Ambition Business U 1.6 TDI DSG
    >>SEAT-stamboom<<

Klinkt als een mooie uitvoering!

Het hebben van een usb ingang in het vakje bij de pook is trouwens niet bepalend voor het wel of niet kunnen activeren van full link. Ik heb full link met een USB poort in het dashboardkastje..
    Wel met een MIB2 overigens..

Welkom!

Je zult je systeem moeten vervangen met een MIB2. Al vele die het gedaan hebben.

Scherm en unit zijn 1 op en 1 vervangen. Daarna even de usb poort erbij plaatsen, alles vrijgeven en coderen en dan klaar. Kosten tussen de 400 en 500 euro.

Maar dan heb je gelijk:
    - full link
    - onbeperkt kaart updates
    - sport display
    - sneller systeem
    - groter scherm

A3 Limousine 1.4T COD Daytona Grey |
    VCDS HexV2 | VCP | Odis | Regio Den Haag | Rainesh@Hotmail.com

Quote Originally Posted by D&= View Post
    Klinkt als een mooie uitvoering!

Het hebben van een usb ingang in het vakje bij de pook is trouwens niet bepalend voor het wel of niet kunnen activeren van full link. Ik heb full link met een USB poort in het dashboardkastje..
    Wel met een MIB2 overigens..
    Nooit geweten. Dus als je je iPhone/Android aansluit dan ligt hij in je dashboardkastje?
    New: 17 Seat Leon DSG-7 Business Intense (135Pk/225Nm) | Old: '99 Volkswagen Golf 1.4 Comfortline | OBDeleven

Inderdaad! Ik was, nadat ik full link had laten activeren, in eerste instantie van plan om een USB poort in dat vakje onder de climatecontrol te maken. Echter bevalt het me zo goed om de telefoon gewoon in het dashboardkastje te hebben (en daardoor geen kabels in het zicht te hebben liggen) dat ik het zo laat. Tijdens het rijden mag je je telefoon toch niet pakken..

Inderdaad! Ik was, nadat ik full link had laten activeren, in eerste instantie van plan om een USB poort in dat vakje onder de climatecontrol te maken. Echter bevalt het me zo goed om de telefoon gewoon in het dashboardkastje te hebben (en daardoor geen kabels in het zicht te hebben liggen) dat ik het zo laat. Tijdens het rijden mag je je telefoon toch niet pakken..
    Opzich wel een goede manier inderdaad! Full Link is echt geweldig. Ik heb daarvoor inderdaad een korte kabel gekocht. Anders heb je een snoer drie keer rond je versnellingspook liggen
    New: 17 Seat Leon DSG-7 Business Intense (135Pk/225Nm) | Old: '99 Volkswagen Golf 1.4 Comfortline | OBDeleven

Dankjewel voor jullie antwoorden. Ik ga mijzelf later dit jaar maar eens verdiepen in het MIB1 en MIB2 verhaal.
    Hebben jullie nog tips wel functies ik gelijk aan of uit moet laten zetten door mijn garage via de software?

Ik laat komende zaterdag mijn 5F updaten en o.a. full link activeren.

Ga daarna wel mijn USB poort aanpassen, dit wordt dan dual USB.
    Al wordt het niet de standaard 5F oplossing, zoals op deze default 5F constructie SEAT-Leon-5F-AUX-en-USB-inbouwen.

Mijn manier............, wordt vervolgt. Zit er aan te denken om even een nieuwe How-To voor te maken
    Huidige Seat: SEAT Leon 5F FR 1.4 TSI Dynamic Business Plus > 190PK@320NM
    Oude Seat: Seat Leon 1M 1.6 Signo, Seat Leon 1P 1.9 Sport-Up

Page 1 of 2 12 LastLast