www.carclean.nl
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 18 of 18

Thread: [SEAT] [Leon 5F] ST FR 2014 vraag Full Link inbouw

Zou je mij kunnen vertellen wat dit ongeveer kost? En doet elke Seat dealer dit denk je?

Als je nog geen MIB2 hebt, is het een ander verhaal. Origineel heb ik er al een MIB2 inzitten, was dus alleen paar software updates voor nodig.
    Huidige Seat: SEAT Leon 5F FR 1.4 TSI Dynamic Business Plus > 190PK@320NM
    Oude Seat: Seat Leon 1M 1.6 Signo, Seat Leon 1P 1.9 Sport-Up

Ik ga je alvast uit de dromen helpen want ben al een tijdje hiermee bezig geweest en het is een stuk lastiger dan men beweert, om mee te beginnen is een retrofit van MIB1 naar MIB2 niet mogelijk i.c.m seat sound system is mij verteld dus zou dat als eerst checken als ik jou was.
    Het is een kwestie van een MIB2 scherm vinden en een MIB2 High unit, die moet naar iemand die de beveiligingscomponenten kan verwijderen, vervelende is dat er maar paar mensen zijn die dit doen en die werken niet op andermans unit, die vragen meestal voor de unit gecodeerd en al 800/900, dus zou alles even goed checken want persoonlijk vond ik het geen 1200 euro waard

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Quote Originally Posted by yvesstv View Post
    Ik ga je alvast uit de dromen helpen want ben al een tijdje hiermee bezig geweest en het is een stuk lastiger dan men beweert, om mee te beginnen is een retrofit van MIB1 naar MIB2 niet mogelijk i.c.m seat sound system is mij verteld dus zou dat als eerst checken als ik jou was.
    Het is een kwestie van een MIB2 scherm vinden en een MIB2 High unit, die moet naar iemand die de beveiligingscomponenten kan verwijderen, vervelende is dat er maar paar mensen zijn die dit doen en die werken niet op andermans unit, die vragen meestal voor de unit gecodeerd en al 800/900, dus zou alles even goed checken want persoonlijk vond ik het geen 1200 euro waard

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dan zal ik je gelijk hoe het wel zit en dat het eigenlijk reuze mee valt + absoluut mogelijk is

Ik heb namelijk voor meerdere leden afgelopen weken meerdere mib2's ingeleerd.

Voorbeeld (ookal komt het uit een Ibiza, dat maakt niet uit. Kan naar een Leon gecodeerd worden):

https://www.ebay.co.uk/itm/SEAT-IBIZ...8AAOSwg95d6TRm

Deze schaf je aan, is vrijwel plug and play qua kabels. Alleen moet je een nokje van je huidige display kabel eraf halen zodat die in de nieuwe past.

Vervolgens koop je nog een full link geschikte usb poort inc kabelboom (5G0035222E). Kost iets van 40 euro op Ali. Deze plaats je ook en kun je zelfs voorin plaatsen bij je bakje.

Vrijgeven, coderen en parametriseren kost ongeveer tussen de 150-200 euro. Dan heb je ook gelijk alles zoals full link, mapcare etc. Seat Sound is ook geen probleem, wordt netjes gecodeerd en geparametriseerd zodat alles volledig werkt inc subwoofer control.

Inbouwen is ongeveer 15min werk, vrijgeven/coderen etc 45min. Dus in een uurtje zit je van mib1 naar mib2.

Dus voor ongeveer 500 euro ben je klaar. Voor mib2 high ben je wel duurder uit.
    A3 Limousine 1.4T COD Daytona Grey |
    VCDS HexV2 | VCP | Odis | Regio Den Haag | Rainesh@Hotmail.com

Quote Originally Posted by Rainesh View Post
    Dan zal ik je gelijk hoe het wel zit en dat het eigenlijk reuze mee valt + absoluut mogelijk is

Ik heb namelijk voor meerdere leden afgelopen weken meerdere mib2's ingeleerd.

Voorbeeld (ookal komt het uit een Ibiza, dat maakt niet uit. Kan naar een Leon gecodeerd worden):

https://www.ebay.co.uk/itm/SEAT-IBIZ...8AAOSwg95d6TRm

Deze schaf je aan, is vrijwel plug and play qua kabels. Alleen moet je een nokje van je huidige display kabel eraf halen zodat die in de nieuwe past.

Vervolgens koop je nog een full link geschikte usb poort inc kabelboom (5G0035222E). Kost iets van 40 euro op Ali. Deze plaats je ook en kun je zelfs voorin plaatsen bij je bakje.

Vrijgeven, coderen en parametriseren kost ongeveer tussen de 150-200 euro. Dan heb je ook gelijk alles zoals full link, mapcare etc. Seat Sound is ook geen probleem, wordt netjes gecodeerd en geparametriseerd zodat alles volledig werkt inc subwoofer control.

Inbouwen is ongeveer 15min werk, vrijgeven/coderen etc 45min. Dus in een uurtje zit je van mib1 naar mib2.

Dus voor ongeveer 500 euro ben je klaar. Voor mib2 high ben je wel duurder uit.
    Wow, dit vind ik zeer interessant! Ik ga hier eens naar kijken, dankjewel!

Rainesh,

Weet jij hoe het zit met de A3 8V Cabriolet en Audi's MMI icm Carplay? Ik heb gezocht, maar kom er niet echt uit. Las dat jij een A3 rijdt.

Thanks!
    SEAT Leon 5F ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Skoda Octavia 5E Ambition Business U 1.6 TDI DSG
    >>SEAT-stamboom<<

Quote Originally Posted by Menaz View Post
    Rainesh,

Weet jij hoe het zit met de A3 8V Cabriolet en Audi's MMI icm Carplay? Ik heb gezocht, maar kom er niet echt uit. Las dat jij een A3 rijdt.

Thanks!
    Bouwjaar van de A3? Carplay is pas vanaf de facelift geintroduceerd bij de A3, samen met mib2
    A3 Limousine 1.4T COD Daytona Grey |
    VCDS HexV2 | VCP | Odis | Regio Den Haag | Rainesh@Hotmail.com

Okay, dan weet ik genoeg voor nu. Thanks!
    SEAT Leon 5F ST FR 1.4 EcoTSI DSG & Skoda Octavia 5E Ambition Business U 1.6 TDI DSG
    >>SEAT-stamboom<<

Page 2 of 2 FirstFirst 12