www.lowering.nl
Results 1 to 9 of 9

Thread: [SEAT] Draadloos carplay

[SEAT] Draadloos carplay

Kwam dit tegen op youtube: https://www.youtube.com/watch?v=oMNdkBM-nHk Kost wel een gods vermogen
    Leon 5F FR 140pk 2014 in universo zwart

Het is handig natuurlijk wanneer je even *snel* een korte rit hebt en je hoeft niet je kabel in te prikken. Maar los van dat snap ik eigenlijk de meerwaarde niet van draadloze CarPlay. Ik heb een kort kabeltje en dat werkt prima. Daarnaast ben ik benieuwd wat dit met je batterij doet, lijkt mij dat je dan op je bestemming ineens een halfvolle iPhone hebt.
    New: ’17 Seat Leon DSG-7 Business Intense (145pk/225Nm) | Old: '99 Volkswagen Golf 1.4 Comfortline | OBDeleven

Quote Originally Posted by Leon097 View Post
    Het is handig natuurlijk wanneer je even *snel* een korte rit hebt en je hoeft niet je kabel in te prikken. Maar los van dat snap ik eigenlijk de meerwaarde niet van draadloze CarPlay. Ik heb een kort kabeltje en dat werkt prima. Daarnaast ben ik benieuwd wat dit met je batterij doet, lijkt mij dat je dan op je bestemming ineens een halfvolle iPhone hebt.
    Datzelfde had ik me ook al bedacht. Alles wat je doet via carplay aan Flitsmeister, Spotify e.d. trekt ondertussen wel je batterij leeg.
    Leon 5F FR 140pk 2014 in universo zwart

Draadloos laden in de 5F FL versie > opgelost. Mits je device het kan natuurlijk.
    Huidig: LEON ST FR Ultimate Edition Black - 2020 - Dynamic Gray
    Vorig: LEON FR Dynamic 1.4 TSI 110kW/150pk ACT DSG - 2015 - Pirineos Gray

Die link had ik dan weer even niet gelegd haha. Is inderdaad waar.
    New: ’17 Seat Leon DSG-7 Business Intense (145pk/225Nm) | Old: '99 Volkswagen Golf 1.4 Comfortline | OBDeleven

Ik heb zo'n ding in m'n Ateca.
    Werkt prima. Korte ritjes idd in je zak laten zitten, langere ritten op de draadloze oplader.
    Seat Ateca FR Business Intense 2.0 TSI 190pk 4DRIVE DSG-7 Magic Black Full options ieder vinkje gezet

Vriend van SEAT-Online! TDI vlammer's Avatar
    Quote Originally Posted by chollie View Post
    Ik heb zo'n ding in m'n Ateca.
    Werkt prima. Korte ritjes idd in je zak laten zitten, langere ritten op de draadloze oplader.
    Welk model heb je dan exact en waar heb je deze gekocht .?
    Er zijn vele modellen in de handel en vaak voldoen ze niet aan de verwachting en geven storingen en allerlei andere ongemaken na een tijdje .

Heb er ook interesse in
    Roger’s SEAT ATECA FR DSG 2020 Business Intense + Diana’s OPEL ADAM 1.0T OPC-line Dynamic Grey

Seat Ateca FR Business Intense 2.0 TSI 190pk 4DRIVE DSG-7 Magic Black Full options ieder vinkje gezet

Quote Originally Posted by Leon097 View Post
    Is dat niet standaard ?
    Seat Leon 1P 2012 2.0 TDI FR 170PK