Beste leden van het Seat-online forum, en meer specifiek: beste Seat Leon 1P-eigenaren,
Ik zal me allereerst even voorstellen: ik ben Max Veldhuis en ik werk momenteel als stagiair op de redactie van Autoweek. Zelf ben ik geen Seat-eigenaar, maar ik heb het wel altijd een leuk merk gevonden. Momenteel ben ik bezig met een reportage waarin ik de vier generaties van de Seat Leon op een rijtje wil zetten in een fotoshoot, waarbij in het artikel de verschillende generaties ook afzonderlijk worden belicht. Hierbij wil ik ook het verhaal van de eigenaar vertellen: wat vind je zo mooi aan de auto? Hoe ben je hem op het spoor gekomen? etc.
Inmiddels heb ik een Leon 1M, 5F en KL gevonden, maar ik zoek nog een 1P. Ik vroeg mij af of er hier eigenaren zijn van een Seat Leon 1P die het leuk vinden om met hun auto in de Autoweek te verschijnen. Wel zijn er een aantal vereisten waar de auto aan moet voldoen:
- Geen Cupra. Ergens is dat jammer, maar we willen graag de reguliere Leons op een rijtje hebben.
- Een originele uitstraling. Subtiele modificaties, bijvoorbeeld andere wielen van Seat zelf, zijn wél toegestaan. Ook is het geen probleem als de auto licht verlaagd is of als er bijvoorbeeld een andere radio in zit. Maar zaken als aftermarket stoelen of een complete bodykit passen niet bij wat wij neer willen zetten in de reportage.
Past jouw auto in dit plaatje en lijkt het je leuk om hieraan mee te werken, dan hoor ik graag van je! Dat kan uiteraard via een reactie in dit topic, maar ik ben ook te bereiken via de volgende contactgegevens:
Mail: max.veldhuis@sanoma.com
Bellen/whatsapp: 06-29759627
De datum voor de fotoshoot wordt op een later moment in overleg met de andere kandidaten vastgesteld. Eventuele overige vragen verneem ik uiteraard graag! Alvast ontzettend bedankt.
Groeten,
Max Veldhuis
Bookmarks