www.seat.nl
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: [SEAT] [Leon 1P] Kandidaat gezocht voor reportage AutoWeek

[SEAT] [Leon 1P] Kandidaat gezocht voor reportage AutoWeek

Beste leden van het Seat-online forum, en meer specifiek: beste Seat Leon 1P-eigenaren,

Ik zal me allereerst even voorstellen: ik ben Max Veldhuis en ik werk momenteel als stagiair op de redactie van Autoweek. Zelf ben ik geen Seat-eigenaar, maar ik heb het wel altijd een leuk merk gevonden. Momenteel ben ik bezig met een reportage waarin ik de vier generaties van de Seat Leon op een rijtje wil zetten in een fotoshoot, waarbij in het artikel de verschillende generaties ook afzonderlijk worden belicht. Hierbij wil ik ook het verhaal van de eigenaar vertellen: wat vind je zo mooi aan de auto? Hoe ben je hem op het spoor gekomen? etc.

Inmiddels heb ik een Leon 1M, 5F en KL gevonden, maar ik zoek nog een 1P. Ik vroeg mij af of er hier eigenaren zijn van een Seat Leon 1P die het leuk vinden om met hun auto in de Autoweek te verschijnen. Wel zijn er een aantal vereisten waar de auto aan moet voldoen:
    - Geen Cupra. Ergens is dat jammer, maar we willen graag de reguliere Leons op een rijtje hebben.
    - Een originele uitstraling. Subtiele modificaties, bijvoorbeeld andere wielen van Seat zelf, zijn wÚl toegestaan. Ook is het geen probleem als de auto licht verlaagd is of als er bijvoorbeeld een andere radio in zit. Maar zaken als aftermarket stoelen of een complete bodykit passen niet bij wat wij neer willen zetten in de reportage.

Past jouw auto in dit plaatje en lijkt het je leuk om hieraan mee te werken, dan hoor ik graag van je! Dat kan uiteraard via een reactie in dit topic, maar ik ben ook te bereiken via de volgende contactgegevens:
    Mail: max.veldhuis@sanoma.com
    Bellen/whatsapp: 06-29759627

De datum voor de fotoshoot wordt op een later moment in overleg met de andere kandidaten vastgesteld. Eventuele overige vragen verneem ik uiteraard graag! Alvast ontzettend bedankt.

Groeten,

Max Veldhuis

Vriend van SEAT-Online! Sty-lance TDI's Avatar
    Leuke oproep
    Seat Leon 5F 1.6 TDI Limited Edition II 2013
    Ford Fiesta 1.0 Champion 2013

Eventueel wel interesse hier in zal u een whatsapp sturen

Senior Member XPtuning's Avatar
    Quote Originally Posted by Sty-lance TDI View Post
    Leuke oproep
    Ja, maar wat staat er tegen over behalve dan de 15 minutes of fame....
    Exeo ST 1.8TSI (231Pk/364Nm by JD) dual IC - Polo G40 (project)

Moet er dan wat tegenover te staan? Het delen van je passie met andere ge´nteresseerden is al mooi op zichzelf. En al helemaal wanneer je je eigen, hoogstwaarschijnlijk met passie onderhouden, auto terug ziet in een blad wat in Nederland verkocht wordt.

Succes met het vinden van een geschikte kandidaat!
    SEAT Leon 5F ST FR ||
    SEAT Ibiza 6F FR || Showroom ||
    Ex: SEAT Leon 1M FR || Showroom ||

Heel erg bedankt voor de reacties! Leuk om te zien dat dit zo'n actieve community is. Inmiddels heb ik een aantal aanmeldingen binnen. Het wordt nog lastig om een keuze te maken...

Senior Member XPtuning's Avatar
    Quote Originally Posted by RoadRunnerRik View Post
    Moet er dan wat tegenover te staan? Het delen van je passie met andere ge´nteresseerden is al mooi op zichzelf. En al helemaal wanneer je je eigen, hoogstwaarschijnlijk met passie onderhouden, auto terug ziet in een blad wat in Nederland verkocht wordt.

Succes met het vinden van een geschikte kandidaat!
    Mee eens maar een kleine tegen prestatie zou ook mooi zijn, zij verdienen ook aan de verkoop van het tijdschrift.
    Exeo ST 1.8TSI (231Pk/364Nm by JD) dual IC - Polo G40 (project)

Senior Member
    Ze zullen je het betreffende tijdschrift vast kado doen. Iemand die er iets voor terug wil zou ik persoonlijk juist niet uitnodigen.
    Audi S4 Avant B8, Full Option, JD stage 5

Cool!
    Leon 1P FR '07 VdV // Skoda O2 1.2 TSI EleBuss '11 - JD mini-ECU // Ibiza Mk2 Cupra - JD '01

Page 1 of 2 12 LastLast