www.jdengineering.nl
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 19 of 19

Thread: [SEAT] [Leon KL] Vraag over coding en nieuw hier

Geen idee, heb geen ervaring met OBD11 /OBDEleven
    SEAT Leon 5F ST FR || Showroom ||
    SEAT Ibiza 6F FR || Showroom ||
    Ex: SEAT Leon 1M FR || Showroom ||

Quote Originally Posted by Googolplex View Post
    Hi! Het permanent uitschakelen van de Lane Assist (alsmede het uitschakelen van het oranje waarschuwingslampje dat deze uit staat) is gewoon mogelijk met de OBD Eleven dongel. De module waarin deze instellingen zich bevinden is niet met SFD beveiligd. Het enige wat je wel dient te doen is tijdens het "coden" de motorklep open zetten.

Ik start nu ieder morgen mijn nieuwe Seat Leon en hoef de aftandse Lane Assist niet meer handmatig uit te zetten, en dat is heerlijk.
    Hallo, zou je dit ook bij mijn auto kunnen doen? Uiteraard tegen vergoeding. Hoor het graag!

Vriend van SEAT-Online! el coche SEAT's Avatar
    Quote Originally Posted by Googolplex View Post
    Hi! Het permanent uitschakelen van de Lane Assist (alsmede het uitschakelen van het oranje waarschuwingslampje dat deze uit staat) is gewoon mogelijk met de OBD Eleven dongel. De module waarin deze instellingen zich bevinden is niet met SFD beveiligd. Het enige wat je wel dient te doen is tijdens het "coden" de motorklep open zetten.
    Vandaag dit ook uitgevogeld.

Module 5A Frontsensoren voor best. assistentie systemen.
    Onder "aanpassing", "inschakel toestand Lane Assist", dan code 20103 invoeren en de keuze "Uit" kiezen.
    Voor het uitzetten van het waarschuwingslampje, in dezelfde module onder "lange codering", "Lane_assist_off_Text" van enabled naar disabled.
    Last edited by el coche SEAT; 16-01-2021 at 15:00.
    SEAT Leon ST FR (KL)1.5 TSI 2020 Nevada wit
    Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue (2020)

Eerste bericht op dit forum, ik kom uit het VK Dus excuseer mijn slechte Nederlands.

Om te beginnen met coderen op de KL heb je momenteel de Pro-versie nodig, aangezien er nog geen one-click-apps zijn gebouwd.

Heeft iemand dit geprobeerd?

Voeg extra details toe aan de Speedo

voorheen deed dit origineel de speedo geeft alleen 0-20-40-60-80-100-etc weer, je kunt dit wijzigen zodat het ook (in een kleiner lettertype) 10-30-50-70 etc.

Besturingseenheid 17 - Lange codering - Tekstversie (0) -
    Toerenteller erweiterte skalenteilung - Stel in op Ja
    Seat Leon Cupra 280 - Stage 3 gemodificeerde engine / dsg plus ondersteunende modi
    Alle codering die ik verstrek, wordt door u op eigen risico gebruikt

Is er iemand in de regio Noord Limburg/Den Bosch die OBD11 met pro licentie heeft en tegen vergoeding voor mij DRL achterzijde kan activeren? Helaas heeft er niemand in de nabije kring een Android smartphone waardoor ik niet bij de longcoding kan komen en daardoor nu nog OBD overbodig is.

Ik kan het mis hebben, maar ik dacht niet dat je dit kon coderen met OBD11 omdat het op de regeleenheid 09 zit en tot nu toe lijkt het erop dat dit niet kan worden gecodeerd als gevolg van SFD op de MK4
    Seat Leon Cupra 280 - Stage 3 gemodificeerde engine / dsg plus ondersteunende modi

Inmiddels lees ik het ook! Ik heb op diverse berichten gelezen dat het de een wel lukt maar de ander niet doormiddel van een code. Wellicht toch maar even wachten tot er mogelijkheden ontstaan via de one click apps en iets mogelijk is met SFD.

Ja, codering op de regeleenheden 08, 17 en f5 werkt goed op zowel de Golf8 als de Leon 4, maar tot nu toe heb ik nog niets zien werken op de 09. Hopelijk is dit gewoon een geval van een beveiligingscode (heb er tot nu toe nog maar een gevonden) of wachten op de SFD-fix, die eind dit jaar klaar zou moeten zijn.

Changelog voor nieuwe Android release vandaag

v0.34.1

- Probleem opgelost waarbij sommige controle-eenheden niet werden gedetecteerd voor Golf MK8 / Leon 4
    - Af en toe een crash opgelost wanneer de app vanuit de achtergrond wordt hersteld

en IOS
    Changelog

v1.4.7

- Verbeterde controle eenheid opsporing voor nieuwere voertuigen
    - Bug fixes en verbeteringen;

U zou nu in staat moeten zijn om te bekijken
    05-Acc/Start Auth
    D6-Licht Ctrl links 2
    D7-Licht Ctrl rechts 2

Indien gemonteerd op uw auto

Page 2 of 2 FirstFirst 12