Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 19

Thread: [SEAT] [Leon KL] Spiegels bij achteruirt rijden.

[SEAT] [Leon KL] Spiegels bij achteruirt rijden.

Bij de instellingen van de Leon sportstourer kan je aanzetten: spiegels kantelen bij achterui rijden,
    Er gebeurt echter niets,als ik de auto in zn achteruit zet, iemand hier ervaring mee?
    Nieuwe Leon 2021
    Bert, Seat Leon 1.5 FR,full Led, sprtstourer dsg

Member
    Werkt alleen als je spiegelverstelknop naar rechts staat.
    Dat geeft meteen de keuzemogelijkheid om het juist niet te laten werken op momenten dat dit niet handig is om in de rechterspiegel niet meer verder weg te kunnen kijken.
    Seat Leon ST 1.0 TSI - 07/2017

Zoals hierboven aangegeven. Plus; het kan zijn dat je de spiegel nog naar wens moet verstellen in achteruit. Ik heb proefgereden in de Leon KL en het viel mij op dat de spiegel bleef staan. Bleek dat ik hem nog moest verstellen in de gewenste kantelpositie.

Weet iemand hoe je deze spiegel naar wens instelt? Kon het niet in het boekje vinden en de dealer weet het ook niet

Quote Originally Posted by Motormuis88 View Post
    Weet iemand hoe je deze spiegel naar wens instelt? Kon het niet in het boekje vinden en de dealer weet het ook niet
    Knop op rechterspiegel, en versnelling in de achteruit, en dan de spiegel naar beneden verstellen tot je b.v. de velg langs de stoeprand ziet.
    Dan gewoon laten staan en als je dan gaat rijden of het contact uitzet en de sleutel er uit haalt gaat hij weer terug in de normale stand.
    VW Golf 7 Facelift Comfortline 1.0 TSI 2017

Quote Originally Posted by Hoogie View Post
    Knop op rechterspiegel, en versnelling in de achteruit, en dan de spiegel naar beneden verstellen tot je b.v. de velg langs de stoeprand ziet.
    Dan gewoon laten staan en als je dan gaat rijden of het contact uitzet en de sleutel er uit haalt gaat hij weer terug in de normale stand.
    Had dat geprobeerd maar tot nu toe niet gelukt

Bij mijn 5F moet ik het aanvinken in het menu en dan zoals hierboven al gezegd het knopje van de spiegelverstelling in het portier op 'r' zetten.
    Voorheen Leon 1.8 1P StageII, 230PK/340NM/ Heden Leon 5F Cupra280ST, LED, Rieger, Remus, DSG6

Is te vinden in het menu Car, en dan bij spiegels en ruitenwissers rechterspiegel kantelen bij achteruit rijden aanvinken.
    VW Golf 7 Facelift Comfortline 1.0 TSI 2017

Kan het zijn dat als ik de bak in R zet dat dan ook de achterruitwisser ingeschakeld wordt? Kan die optie niet vinden in het menu
    Voorheen Leon 1.8 1P StageII, 230PK/340NM/ Heden Leon 5F Cupra280ST, LED, Rieger, Remus, DSG6

Quote Originally Posted by dsg7speed View Post
    Kan het zijn dat als ik de bak in R zet dat dan ook de achterruitwisser ingeschakeld wordt? Kan die optie niet vinden in het menu
    Ja dat klopt. Dat was bij mijn vorige en huidige Leon ook. Ik kan het uitzetten in het menu.

Page 1 of 2 12 LastLast