Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 30

Thread: voorstellen JR17

voorstellen JR17

Goedemiddag allen,

Ik dacht ik stel mijzelf even voor op dit forum.
    Mijn naam is Jordi en kom uit de omgeving Breda, ik heb sinds kort een Seat leon 1m 1.8t (AUQ) uit 2002 met 200k km op de teller, goedkoop op de kop weten te tikken.
    Ik gebruik de auto als daily ik heb er een downpipe op laten zaten + katalysator en een demper is weg, en opvallend genoeg stinkt hij niet en maakt hij ook geen sjonnie kabaal gewoon precies goed.
    Er is ook een chippie overheen gegaan helaas bleek de turbodruk regelaar kapot te zijn wat wel vaker voorkomt bij deze auto's, hierdoor is het vermogen maar lichtelijk gestegen van 172.5pk naar 192pk.
    De klep is inmiddels vervangen en wordt binnenkort opnieuw door de chipper onder handen genomen en hoop rond de 210-220pk uit te komen.
    Ik ben zelf niet technisch met auto's en laat dus altijd verstandig alles door een vriend monteren, ik zelf zit in de IT branche en ben enkel technisch op dat gebied zegmaar

Andere Seat die ik heb gehad.
    Seat Ibiza 6l uit 2004 @210pk

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    Welkom Jordi 1M blijven leuke autos en er zit een nagenoeg bulletproof motor in. Zorg dat de carterventilatie goed werkt en dat je geen vacuumlekjes hebt en hebt er nog jaren plezier van!

Expert Member XPtuning's Avatar
    Welkom.... graag foto's
    Exeo ST 1.8TSI (231Pk/364Nm by JD)

Foto's is niet het verstandigste idee op dit moment veel lichte krassen op een zwarte auto namelijk.
    Ik ga hem binnenkort laten polijsten dan zal ik wel wat foto's erop zetten. Ik weet dat dit mijn voorstel topic is maar ik heb een klein stukje halve centimeter roestvlekje boven de wielkast zitten iemand nog tips en tricks om dit tegen te gaan?
    En als we dan toch bezig zijn op cosmetisch gebied. de vorige eigenaar bracht hem bijna nooit naar de wasstraat helaas. Hierdoor zit er op de velgen gewoon een dikke laag rem stof (kan even niet op de naam komen :p) deze krijg ik er met geen een goedje af tot heden. Kortom heeft iemand de gouden tip?

Vriend van Seat-Online nd-photo.nl's Avatar
    Jazeker, een velgenreiniger die ijzeroxide opvreet. Ik gebruik zelf Sonax Felgenbeast, maar er zijn meerdere oplossingen van: https://www.carclean.com/en/exterior.../wheel-cleaner

https://www.carclean.com/en/sonax-be...r-1000-ml.html
    Last edited by nd-photo.nl; 02-08-2021 at 15:47.

Welkom op SEAT-Online Jordi!
    SEAT Leon 5F ST FR || Showroom ||
    SEAT Ibiza 6F FR || Showroom ||
    Ex: SEAT Leon 1M FR || Showroom ||

Expert Member Fluxx's Avatar
    Welkom

Voor de velgjes blijf ik zweren bij Alu-Teufel:

Welkom!

Ook hier groot liefhebber van de Alu-Teufel Grote fles en leuk prijsje (bij Winparts). Had hiervoor de Sonax Xtreme Velgenreiniger, ook goed! Maar de Alu-Teufel meer velgenreiniger voor je geld.
    SEAT Leon 5F ST FR Connect | Stage 1 by Vagtechniek 180/320 | VCDS 19.6.1

Ik heb jl Monello NonFerro gekocht. Niet goedkoop, maar blinkend schoon

Welkom op seat online
    New: ´17 5f Cupra ST 4drive old:´13 renault twingo '11 1p Leon FR stage 2 '02 6L ibiza 1.4

Page 1 of 3 123 LastLast