Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 20 of 20

Thread: [SEAT] My Seat App

Ik heb de plug sinds maandag ook in de Skoda. App ziet er frisser uit, maar werkt alleen met Bluetooth. Dus als een ander met de auto op pad is, dan zit je met oude info. Wel grappig dat je kan zien hoeveel liter peut er nog in de tank zit.

Van de dealer had ik een mail gekregen dat de oude Mijn Skoda-app per 7 december 2021 niet meer beschikbaar is. Nu werken ze beide nog (iPhone 12). Zal bij SEAT niet anders zijn (in de Leon heb ik die plug niet).

Nu was de oude app al een stuk waardelozer sinds ze een boel meldingen op afstand eruit hadden gesloopt (beweging etc). Maar toch wel handig dat ik kon zien dat de misses in Oostenrijk een te laag oliepeil had.

Onder aan de streep blijft het allemaal matig.

De app werkt bij gewoon echt bagger. Lokatie bijhouden en ritregistraties werken slecht en een groot deel van mijn ritten zie ik niet eens terug…
    Nieuw: Volkswagen Golf Variant GP (7.5) 1.5 TSI Highline Business R 'Pure White' ∙ Oud: Seat Leon 5F ST 1.8 TSI stage 1 'Mystery Blue' [250pk]

Ik ontving ook en uitnodiging van SEAT om een gratis afspraak te maken bij de dealer om de auto voor te bereiden op de nieuwe app. Ik ga daar geen energie meer in steken. Huidige app is al diep triest en als ik de recensies van die zgn. nieuwe app lees, zal het niet beter worden.

Heb al een aantal weken contact met Seat Customer Care maar ondanks alle goede bedoelingen ben ik geen millimeter opgeschoten. Na het verwijderen van de app en het opnieuw installeren ervan kom ik zelfs niet verder dan het scherm waarbij je een land moet selecteren en wat ik ook selecteer, niets wordt geaccepteerd. Kortom, de app is nu totaal onbruikbaat voor mij en ik begin er wel een beetje moe van te worden van zo'n klungelige applicatie. Weet iemand of er een gelijkwaardige app + dongle beschikbaar is die wel ritten goed kan registreren, ook het juiste brandstof verbruik meldt, de laatste locatie van het voertuig bijhoudt en eventuele 'storingen' kan melden? Alvast bedankt.
    Seat Leon ST (3) FL FR Ultimate 1.5 110 kW / 150 pk TSI DSG7

Het werkt sowieso kut, want hij doet het alleen als je je telefoon op zak hebt en de bluetooth aan. Alle andere ritten houdt hij niet bij.

Waardeloos dus.
    Leon 5F FR ST & Octavia 5E (besteld: Audi Q4 E-Tron)

Bij mij doet de Mijn Seat app het nog steeds.
    Ik krijg alleen al een hele tijd (volgens mij al voor 23-12 begonnen) de melding dat mijn voertuig gegevens niet opgehaald kunnen worden, maar vervolgens zie ik wel alle actuele gegevens: ritten, km stand, actie radius etc.
    Weet niet of dat er mee te maken heeft dat er gefaseerd de stekker uitgetrokken wordt om te voorkomen dat dealers de vraag naar canbus modules installeren niet aankunnen
    Huidig: LEON ST FR Ultimate Edition Black - 2020 - Dynamic Gray
    Vorig: LEON FR Dynamic 1.4 TSI 110kW/150pk ACT DSG - 2015 - Pirineos Gray

..of men realiseert zich dat de nieuwe app zo slecht/waardeloos is dat ze nog maar even wachten om de oude app definitief de nek om te draaien.

Niet overal werkt het nog dus…

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Seat Ateca FR Business Intense 2.0 TSI 190pk 4DRIVE DSG-7 Magic Black Full options ieder vinkje gezet

Ben weer eens benaderd door Seat NL en jawel.......weer dezelfde vragen...zucht. Ik heb het inmiddels gehad met de nieuwe My Seat app en besloten deze maar helemaal te verwijderen want met de 'hulp' van Seat NL zijn we na maanden nog geen millimeter opgeschoten en ben bang dat het nooit nog een goed werkende app gaat worden. Triest dat het Seat maar niet lukt om een fatsoenlijke app aan te bieden.
    Ik hoop dat de 'oude' Mijn Seat app nog even in de lucht blijft want die doet het nog steeds.

^De Mijn Seat app was bij mij destijds ook na heel veel op en neer gebel en gemail tot leven gekomen. Dus wat dat betreft niets nieuws onder de zon.
    Maar voor mij allemaal bijzaken gelukkig.

Mijn vrouw heeft een Kia. 7 jaar garantie, maar alleen als je jaarlijks de kostbare onderhoudsbeurten bij de dealer laat doen.
    En ondertussen is de pechhulp bij Kia ook nog eens flink versoberd, tenzij je uitbreidingsabonnementen neemt.

Voor wat betreft deze essentiële zaken zit ik dan toch een stuk liever bij Seat.
    Huidig: LEON ST FR Ultimate Edition Black - 2020 - Dynamic Gray
    Vorig: LEON FR Dynamic 1.4 TSI 110kW/150pk ACT DSG - 2015 - Pirineos Gray

Page 2 of 2 FirstFirst 12