Results 1 to 4 of 4

Thread: [SEAT] [Ibiza 6J] Aanpassingen aan de buitenkant, wat is mogelijk?!

[SEAT] [Ibiza 6J] Aanpassingen aan de buitenkant, wat is mogelijk?!

Hoi!

Nieuw op dit forum, en heb uiteindelijk na heel wat speurwerk de tocht opgegeven om toch hier maar wat te posten.. Ik ben sinds kort samen met mijn vriendin eigenaar van een super mooie 6J uit 2010. 1.2 TDI.. maar de vorige eigenaar heeft op alle extra's bespaard. Geen airco zal me in de zomer wel zwaar tegenvallen denk ik..

Nu willen we wat extra uitgeven aan de auto om het wat mooier te maken, de kilometers staan immers zo laag dat we ons dat kunnen permitteren! Met name de voorbumper vervangen voor een mooiere (van een cupra of bocanegra met zwarte velgen zelfs?)...

Maar hier komt het probleem.
    Onze auto mist de twee (zijn dit mistlampen?) onder de koplampen! Zonder die mistlampen wordt de nieuwe bumper natuurlijk niet volledig benut.. En we vinden ze nog mooi ook, die lampen .
    Ik heb op mijn vorige auto de hele koplamp wel eens vervangen en dit ging mij makkelijk af, maar kan iemand mij vertellen of de connecties voor de mistlampen daar al los hangen voordat ik alles eraf ga halen? Ik zie ze wel op andere 2010 modellen, dus ik vraag me af of ze daar niet al zijn en alleen maar aangesloten hoeven worden? Dan zou het installeren van mistlampen een eitje zijn denk ik.

Ook is er voor het zonnescherm, dat ding wat je uitklapt met dat spiegeltje erin de klem van afgebroken.. Moet ik dan het plafond aan de binnenkant losmaken om dat te vervangen?

Ik zal maar niet eens beginnen over een werkende koude airco in de auto te plaatsen, dat wordt een dure grap denk ik..

Ik denk dat dat 'm wel was... Als jullie nog leuke tips hebben om mijn ibiza wat mooier te maken hoor ik het graag!

Alvast bedankt!

Edit: sorry, ik ben vergeten merk en model toe te voegen in de titel.. Dacht dat dit automatisch ging aangezien ik in het 6J stuk post..

Welkom.

Foto's van de auto zijn én interessant én leuk én geven een beter beeld van waar je het over hebt.

Veel plezier.

Ps: zit er wél verwarming in ;-)?

Quote Originally Posted by misvnthropy View Post
    Edit: sorry, ik ben vergeten merk en model toe te voegen in de titel.. Dacht dat dit automatisch ging aangezien ik in het 6J stuk post..
    De zon komt automatisch op, hier dien je nog steeds zelf de tags in te vullen Heb het inmiddels voor je aangepast.

Qua mooier maken. Vaak doet een veren setje van Eibach het ook zeer goed. Komt de auto iets lager te liggen wat meer sportiviteit uit straalt. Forumsponsor Mark (van Lowering) levert dit en kan het ook nog voor je monteren indien gewenst. https://www.seat-online.nl/forumdisp...enter-Lowering
    SEAT Leon 5F ST FR || Showroom ||
    SEAT Ibiza 6F FR || Showroom ||
    Ex: SEAT Leon 1M FR || Showroom ||

Expert Member Cordoba's Avatar
    Voor de mistlampen: de tijd dat de stekkers gewoon los achter de bumper zaten is al zo'n 20 jaar geleden. Ga er maar vanuit dat je de draden moet trekken, lichtschakelaar wisselen voor een lichtschakelaar met dubbele uittrekstand (1e stand voor de mistlampen voor, 2e stand voor mistlampen voor + achter), draad trekken tussen lichtschakelaar en dashboard voor verplichte verklikkerlampje voor de mistlampen voor op het dash, en grote kans dat je ook de zekeringpositie voor de mistlampen voor nog moet invullen.
    In de middeleeuwen was er de pest, tegenwoordig hebben we managers.
    Fabiawisser met toebehoren 6,0 l/100km