www.lowering.nl
Page 8 of 43 FirstFirst ... 67891018 ... LastLast
Results 71 to 80 of 430

Thread: [SEAT] [Ibiza 6J] Mogelijkheden Vag Com

En ben je er al een beetje uit ??

nog nieuwe dingen ondekt ?
    Seat Ibiza 1.4 TDI Trend Style

Vriend van SEAT-Online! My1stIbi's Avatar
    - uitzetten bochten verlichting doet 't ook niet, de verlichting blijf gewoon z'n werk doen.

Ik vermoed dat er toch nog aan de labelfile gesleuteld moet worden en heb daar verder nog niets over gehoord. En meer nieuwigheden dan wat hierboven beschreven staat zit niet in de labelfile. Of je moet de optie 'Market Mexico' bedoelen? Maar daar had ook 'Automatisch vleugeldeuren openen na wegnemen sleutel uit contact' kunnen staan. Met dat soort vage dingen ga ik, gezien de beta-kwaliteit van de labelfile, niet experimenteren.

Of te wel, de opties zoals die hierboven beschreven zijn kunnen het allemaal wel doen ook al hebben ze nu geen effect, behalve de vleugeldeuren dan.
    Zit niks anders op dan op RT te wachten.
    Toyota C-HR Bi-Tone+ | Lijst met VAG-COM-kabel bezitters

Wel jammer dat me vleugeldeuren niet open gaan zodra ik me sleutel uit contact haal. Wel in te stellen dat als ik op me afstandbediening de deuren ontrgrendel dat ze dan wel open gaan ?? Daar heb ik wel intresse in !!

Quote Originally Posted by rob View Post
    Goed bezig !!

ik heb wel de "auto" stand, als auto terug is ff een PB sturen. Kijken of er verschillen zitten tussen onze auto's.

en je heel lief aan kijken om boordcomputer op engels te zetten en dagrijverlichting en bliep en en en en en

haha wil alles erop !!!

even een off-topic vraagje, heb je de "Auto" stand bij de verlichting schakelaar automatisch als je het technic pakket hebt op de ibiza ST? ik heb de ST met alle paketten erop en eraan besteld... maar degene waar ik in proef gereden heb had geen auto stand, dus vandaar mijn vraag...

Zit in het pakket. Als de auto nieuw geleverd wordt en niet uit voorraad komt dan heb jij dat ook !

Quote Originally Posted by rob View Post
    Wel jammer dat me vleugeldeuren niet open gaan zodra ik me sleutel uit contact haal. Wel in te stellen dat als ik op me afstandbediening de deuren ontrgrendel dat ze dan wel open gaan ?? Daar heb ik wel intresse in !!
    Nee, helaas ook niet. Ik heb deze mod nog geprobeerd maar toen ging alleen de kofferbak open.

Inmiddels is VCDS 11.2 Beta uit
    - DRL kan aangezet worden! Alleen de dimlichten branden dan, dashboard en verlichting achter doen het niet.
    - cornering lights (mistlamp voor aan de kant die de auto opgaat gaat aan): kan zo ingesteld worden dat die alleen op de stuuruitslag reageert. Ze gaat dan niet aan als alleen het knipperlicht aan is en het stuur nog recht staat.
    - audible confirmation lock/unlock (geluid als je de deuren op slot doet of van 't slot af): kan aangezet worden maar in plaats van de sexy pliep (dicht) of pliep-pliep (open) hoor je kort de toeter van de auto, beetje lullig en te luid om leuk te zijn als je 's avonds laat thuis komt als je 't mij vraagt.
    - rain close bit ook gevonden. Nog niet getest.

Ik ga dit nog verder in pdf uitwerken, maar wou 't goede nieuws niet laten wachten

DRL is misschien wel interessant.
    Zit nog steeds te hopen op een optie waarmee de Canbus check voor de verlichting uitgeschakeld kan worden.

Een vraagje aan de meer ervaren VCDS-ers:
    - er wordt bij verschillende bytes gesproken over 'Terminal 15'. VB: Byte 12, bit 0: Parking Lights ON with "Terminal 15 ON". Of byte 13, bit 2: Brake Lights OFF while Terminal 15 OFF. Heeft iemand een idee wat hier bedoeld kan worden?
    - In byte 22, bit 5 zet dit aan of uit: Assistant Driving Light (ADL) active. Zegt u dit iets?

Page 8 of 43 FirstFirst ... 67891018 ... LastLast