www.carclean.nl
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 21

Thread: [SEAT] [Leon 1M] Spiegels inklappen op afstandsbediening

Newbie

[SEAT] [Leon 1M] Spiegels inklappen op afstandsbediening

De titel zegt t al. Ik heb elektrisch inklapbare spiegels alleen ik zou willen dat deze automatisch inklappen bij of het uitzetten van de motor of bij het afsluiten met de afstandsbediening van de centrale deurvergrendeling.

Iemand enig idee?

Inklappen bij uitzetten van de motor kan alleen als je OEM electrisch verstelbare stoelen hebt. Voor al het andere zul je aan de slag moeten met losse modules.
    " This, honestly, it is Winnie The Pooh with road rage"
    Jeremy Clarkson over de Mercedes-Benz C63 AMG Black Series

petraimon heeft daar eens een tutorial over geschreven dacht ik
    Leon 20VT (Top)Sport | 246PK & 380NM | Autobahn88 TIP | 3" Katloze Downpipe | 2.5" Milltek | Apexi C.A.I. | N249/N112 Mod | Toyosports FMIC

Quote Originally Posted by VeeX View Post
    Inklappen bij uitzetten van de motor kan alleen als je OEM electrisch verstelbare stoelen hebt. Voor al het andere zul je aan de slag moeten met losse modules.
    Dit is alleen als je de optie via VAGCOM wilt instellen.
    Als je geen elektrisch verstelbare stoelen hebt zal je een elektrische modificatie moeten uitvoeren. De Spanjolen op ClubSeatExeo zijn er al aardig mee bezig: LINK

Exeo 1.8T ♦ 229pk / 334Nm ♦ reserve koppeling ♦

Senior Member Tom's Avatar
    @McDonald: Hij wilt het alleen op het model Leon daarvoor..

Maar iemand hier heeft daar idd al een keer een mooie how-to voor geschreven.

@Tom, Ja dat begrijp ik ook wel. Gaf het alleen aan als voorbeeld om te laten zien dat dit niet eenvoudig is.
    Exeo 1.8T ♦ 229pk / 334Nm ♦ reserve koppeling ♦

Newbie
    Okay, gaat dus best ver. Toch net iets te lastig om dat allemaal te moeten uitvoeren dan...

Hoi Mike.

Het is eigenlijk heel simpel. Mits je iets weet van elektronica en een beetje handig bent. En petraimon heeft dit al eens uitgevonden. Na aanleiding van hem heb ik dit ook gemaakt en er een how to voor geschreven. Deze heet petraimon hier weer geplaatst

inklapbare-spiegels-leon-1m.

Je kan de handleiding daar downloaden. Stond ook gewoon bij de how to's hier trouwens. Succes mocht je nog vragen hebben horen we het wel.
    LEON FR TDI | Xenon + Led stadlichten 6000K | Inklappende spiegels | Coming/Leaving home | AeroTwin en Fabia wissers | Led zijknipperlichten |

waarom zou je het automatisch willen bij afsluiten van de auto, als je toch al het knopje hebt om ze in te klappen.
    nu kan je ze nog in klappen wanneer je zelf wilt.

stel je voor in de winter als de spiegels vastgevroren zitten, en je dan je auto afsluit

het is een leuke optie hoor, maar zou het zo laten als het is
    TDI ARL---> VVT = EX, VW GOLF 1.6 TDI = EX
    FORD FOCUS ST-LINE 1.0 ECOBOOST!!!

Vriend van SEAT-Online! petraimon's Avatar
    Ik heb t nu al 2 winters in mijn auto en totaal geen last in de winter dat ze vastvriezen. Ik kan er ook voor kiezen om ze niet in te laten klappen dmv 2x op sluiten te drukken. Dan blijven ze gewoon open staan.
    Leon 1M 20VTAUQ, ,Led raw in spiegels,Spiegels inklapbaar via ab,JD chip op maat @ 2??PK/3??NM,3" Downpipe met sportkat

Page 1 of 3 123 LastLast