Zo zie je maar dat smaak heel erg persoonlijk is, de afgelopen 50k de gelukkige berijder van een cla zonder kont ( aklasse)
Welke technisch gewoon componenten deelt.
Bijvoorbeeld het navigatiesysteem in mijn ogen de absolute uitblinker van de hele auto, hiervoor bijna 200k tegen een Rns 510 aangekeken en achteraf nooit begrepen waarom je die als dief ?berhaupt zou willen stelen wat een waardeloos traag apparaat.
De spraakherkenning op de becker mappilot is subliem en de berekening van het systeem is supersnel, in tegenstelling tot elke vervangende auto die ik tot nu toe heb gereden met affabriek navi ( 1 serie, nieuwe focus , golf 6 en Audi A3 )
Collega van me met zijn A3 is onder de indruk van de werking van de navi tov zijn mei systeem in de A3
Heb je review gelezen over de C klasse met bijbehorende navi, die is ook een stuk onlogischer dan die simpelere a klasse versie, mijn pa heeft zo'n ding.
Over de stoelen ben ik ook uiterst tevreden, de golf 6 highline stoelen zagen er mooi uit, maar vond het een drama om hier in en uit stappen zelfs ook passagiers gehad die het ook geen goede stoelen vonden op langere afstand.
De sportstoelen in de nieuwe a series ( a, cla, cla sb, gla) stap ik in en uit zonder problemen, ook na lange afstanden.
De look van de cla sedan kan me ook niet echt boeien, de sb dan weer wel, de kont van de cla is ook de reden geweest om toen voor de a te gaan.
Prijzen van losse opties gaat inderdaad nergens over, was ook blij dat ik toe een eerste serie lease edition heb kunnen uitzoeken dat je voor nog geen 30k een aardig gevulde a klasse kunt rijden.