Hallo,
Het gaat hierbij om een Seat Inca 1.9 SDI uit 1999.
Laats kwam er bij de keuring uit dat de achter trommelremcilinders vervangen moesten worden, dit heb ik zelf gedaan en nadien ontlucht. tijdens het ontluchten bleek ik prima druk te hebben enkel toen ik een stuk begon te rijden moet ik het rempedaal heel ver indrukken voordat ik iets of wat remdruk had, bij een 2e keer pompen heb ik wel weer druk.
Er lijkt geen lekkage te zijn. Dus dacht ik dat de hoofdremcilinder het loodje gelegd had tijdens het ontluchten. Deze vervangen, opnieuw ontlucht (met een slang aan de nippel van de rem en zo gekeken tot er geen luchtbellen meer kwamen) maar opnieuw hetzelfde.
Waar kan dit nu aan liggen?
Ik dacht misschien aan de dikte van de remschijven voor. Deze lijken mijn wat dun geworden maar ik dacht dat de remklauw dit normaal gesproken gewoon op zou vangen.
Het gaat hierbij om een Seat Inca 1.9 SDI uit 1999.
Laats kwam er bij de keuring uit dat de achter trommelremcilinders vervangen moesten worden, dit heb ik zelf gedaan en nadien ontlucht. tijdens het ontluchten bleek ik prima druk te hebben enkel toen ik een stuk begon te rijden moet ik het rempedaal heel ver indrukken voordat ik iets of wat remdruk had, bij een 2e keer pompen heb ik wel weer druk.
Er lijkt geen lekkage te zijn. Dus dacht ik dat de hoofdremcilinder het loodje gelegd had tijdens het ontluchten. Deze vervangen, opnieuw ontlucht (met een slang aan de nippel van de rem en zo gekeken tot er geen luchtbellen meer kwamen) maar opnieuw hetzelfde.
Waar kan dit nu aan liggen?
Ik dacht misschien aan de dikte van de remschijven voor. Deze lijken mijn wat dun geworden maar ik dacht dat de remklauw dit normaal gesproken gewoon op zou vangen.
Laatst bewerkt: