Ligt eraan hoeveel je te besteden hebt.
Voor een stage 2 is een downpipe incl kat een must. Je kan een low budget downpipe nemen of een HG die een CE goedkeuring heeft. of je kan de gulle middenweg nemen en voor een Milltek downpipe kiezen. Deze zit op onze Skoda VRS.
RVS 3 inch Milltek downpipe voor VW Golf 7R, T-Roc R, Arteon, Seat Leon ST Cupra, Cupra Ateca of Audi S3 8V.2 met 2.0 TSI motor en OPF filter.
24tuned.com
%
rvsuitlaatdelen.nl
BULL- X Exhausts produziert Downpipes auf höchster Ebene. Die EGO-Downpipe für VAG 1.8-2.0TSI von HG-Motorsport kann zu 100% gegen das Serienteil ausgetauscht werden. Perfekte Passgenauigkeit und hochwertige...
hg-motorsport.de
Dat geldt ook voor de luchtinlaat. Je kunt bijvoorbeeld voor een inleg K&N filter gaan en een intake mode uitvoeren. Dus de originele intake bewerken. Of voor een aftermarket systeem gaan. Bijvoorbeeld voor een VWR Racingline
Wil je het uiterste uit een stage 2 halen dan zijn een turbo inlet en outlet ook een must. Dan zou je voor een complete kit kunnen kiezen. Deze zit op onze Skoda VRS. Het katoenen filter is duurder in aanschaf. Deze geeft de meeste flow en is het makkelijkste om te onderhouden.
VWR Racingline R600 Cold Air Intake Combi-Deal voor een verbeterde flow en meer vermogen.
vagnetics.nl
Vergeet ook niet bougiesbij een stage 2 . Ze zijn verschikkelijk duur maar betalen zich terug.....echt waar.
NGK Racing R7437-9 Golf 2.0 TSI GTI&R / S3 / 4.0 TFSI RS6 C7 / 2.5 TFSI RS3 geschikt voor stage 1 tuning of hoger.
vagnetics.nl
Bobines zou je ook nog kunnen vervangen maar zijn geen must.
APR Upgrade Bobine MQB 1.8/2.0/2.5 TFSI EA888.G3 met 10% meer energie output heb je een sterkere en constante vonk.
vagnetics.nl
Tuners kan ik je adviseren JD Engineering of VVT Tuning. De laatste heeft onze Skoda Stage 2 getuned waar we zeer tevreden mee zijn.