stephan-ibiza
New member
- Lid geworden
- 18 feb 2013
- Berichten
- 104
Ik wil eigenlijk mijn leon 1p 1.4tsi laten chippen alleen ik zie zulke prijs verschillen dat ik me afvraag waar dit dan in zit. Nu heb ik sjaakautoservice lunteren gesproken en die brengt de leon naar 156 pk het zelfde als jd alleen scheelt paar 100 euro. Wat ik begreep haalt hij de software eraf, stuurt dit op krijgt een herschreven software terug en plaatst die terug. Ff kopietje van de tekst op zijn site .
http://sjaaksautoservice.nl/?page_id=61
Met trots garandeer ik u dat het Hollandse bedrijf waar ik de software van koop
het hollands bedrijf behoord tot een select groepje dat in staat is zelf duurzame chiptuning software te ontwikkelen.
Hierdoor bent u verzekerd van het meest optimale eindresultaat voor uw voertuig. Deze programmeurs zijn hoog opgeleid en maken gebruik van een vermogenstestbank om de chiptuning software tot in perfectie te verfijnen en weten elke keer op een verantwoorde wijze de best mogelijke*prestaties uit benzine- en dieselvoertuigen te halen.Chiptuning software, de modificaties
Elke auto is vanuit de fabriek uitgerust met standaard aansturingssoftware.
Deze aansturingssoftware is in de meeste gevallen ver binnen de maximale belasting van de desbetreffende motor ontwikkeld.
het hollandse bedrijf waar ik de software van koop benut deze marge door de parameters*van software meer ideaal op elkaar af te stemmen, ofwel te optimaliseren
.
Deze meest ideale afstemming resulteert onder andere in
meer vermogen en koppel. Bij motoren met turbo of een andere laaddrukverhoging levert dit een verbetering van 20 tot 40%.
Bij motoren*zonder*turbo levert een motormanagement-optimalisatie een*vermogenswinst van ongeveer 10%.
Een ander aspect dat als een groot voordeel wordt gezien is dat de motor na een*optimalisatie een stuk levendiger wordt en sneller op gaspedaalbewegingen reageert.
Chiptuning Software ontwikkeling
Tijdens de modificatie van de chiptuning software, past het bedrijf onder andere de onderstaande mappen aan;
Gaspedaalinjectie;
Koppel begrenzers;
Laaddruk turbo;
Brandstof / lucht verhouding;
Brandstofdruk.
Dit biedt mij de mogelijkheid om deze geknepen motoren met een chiptuning iets op te vullen, zonder dat het ten koste gaat van de levensduur van de motor.
van een veilige 30pk tot soms zelfs 60/70pk meer
Hopelijk zijn er mensen die mij met een keuze kunnen helpen. Mvg stephan
http://sjaaksautoservice.nl/?page_id=61
Met trots garandeer ik u dat het Hollandse bedrijf waar ik de software van koop
het hollands bedrijf behoord tot een select groepje dat in staat is zelf duurzame chiptuning software te ontwikkelen.
Hierdoor bent u verzekerd van het meest optimale eindresultaat voor uw voertuig. Deze programmeurs zijn hoog opgeleid en maken gebruik van een vermogenstestbank om de chiptuning software tot in perfectie te verfijnen en weten elke keer op een verantwoorde wijze de best mogelijke*prestaties uit benzine- en dieselvoertuigen te halen.Chiptuning software, de modificaties
Elke auto is vanuit de fabriek uitgerust met standaard aansturingssoftware.
Deze aansturingssoftware is in de meeste gevallen ver binnen de maximale belasting van de desbetreffende motor ontwikkeld.
het hollandse bedrijf waar ik de software van koop benut deze marge door de parameters*van software meer ideaal op elkaar af te stemmen, ofwel te optimaliseren
.
Deze meest ideale afstemming resulteert onder andere in
meer vermogen en koppel. Bij motoren met turbo of een andere laaddrukverhoging levert dit een verbetering van 20 tot 40%.
Bij motoren*zonder*turbo levert een motormanagement-optimalisatie een*vermogenswinst van ongeveer 10%.
Een ander aspect dat als een groot voordeel wordt gezien is dat de motor na een*optimalisatie een stuk levendiger wordt en sneller op gaspedaalbewegingen reageert.
Chiptuning Software ontwikkeling
Tijdens de modificatie van de chiptuning software, past het bedrijf onder andere de onderstaande mappen aan;
Gaspedaalinjectie;
Koppel begrenzers;
Laaddruk turbo;
Brandstof / lucht verhouding;
Brandstofdruk.
Dit biedt mij de mogelijkheid om deze geknepen motoren met een chiptuning iets op te vullen, zonder dat het ten koste gaat van de levensduur van de motor.
van een veilige 30pk tot soms zelfs 60/70pk meer
Hopelijk zijn er mensen die mij met een keuze kunnen helpen. Mvg stephan
Laatst bewerkt: