Beste forumleden,
Ik zag zonet op de site van DVX en BR performance dat de 1.5 motor (golf 7 MK2, Skoda Karoq, Seat Ateca, enz) eindelijk gekraakt is.
De 150 pk en 250 Nm wordt naar 185 en 325 gezet.
Het vreemde is dat alle andere tuners (ook JD) de motor blijkbaar nog niet kunnen chippen?
Mijn Leon cupra R is indertijd door DVX gedaan en ik was heel content dus ik heb vertrouwen in die mannen. BR levert ook enorm goed werk.
Ik had gewoon verwacht dat alle tuners 'en masse' gingen aankondigen dat de 1.5 EVO eindelijk unlocked was
Nu wacht ik op tuning plus DSG software aanpassen dus zou ik eerder opteren voor TSV omdat die mij eerste keus lijken wat DSG tunen aangaat.
Mijn ateca heeft voorlopig ook nog maar 3000 km dus heeft het sowieso geen haast. Ik wil de motor eerst standaard nog wat verder 'inrijden'
Heeft iemand anders meer info over hoe het nu juist staat met het wel of niet kunnen tunen van de 1.5 EVO?
Ik zag zonet op de site van DVX en BR performance dat de 1.5 motor (golf 7 MK2, Skoda Karoq, Seat Ateca, enz) eindelijk gekraakt is.
De 150 pk en 250 Nm wordt naar 185 en 325 gezet.
Het vreemde is dat alle andere tuners (ook JD) de motor blijkbaar nog niet kunnen chippen?
Mijn Leon cupra R is indertijd door DVX gedaan en ik was heel content dus ik heb vertrouwen in die mannen. BR levert ook enorm goed werk.
Ik had gewoon verwacht dat alle tuners 'en masse' gingen aankondigen dat de 1.5 EVO eindelijk unlocked was
Nu wacht ik op tuning plus DSG software aanpassen dus zou ik eerder opteren voor TSV omdat die mij eerste keus lijken wat DSG tunen aangaat.
Mijn ateca heeft voorlopig ook nog maar 3000 km dus heeft het sowieso geen haast. Ik wil de motor eerst standaard nog wat verder 'inrijden'
Heeft iemand anders meer info over hoe het nu juist staat met het wel of niet kunnen tunen van de 1.5 EVO?