[SEAT] [Ateca KH] Connect app

Ateca

New member
Lid geworden
1 mrt 2017
Berichten
69
Sinds kort worden de routes en bestemmingen noet meer ontvangen/geimporteerd door de auto. Het verzenden vanuit de app gaat snel en wordt bevestigd met een vinkje maar bij het aanzetten van het contact worden de verstuurde routes niet weergegeven. Weet iemand hier een oplossing voor? Ook na de laatste update van de app blijft dit probleem bestaan. Ik hoor het graag van jullie😊
 

Ateca_fan

New member
Lid geworden
30 apr 2017
Berichten
21
De connected app werkt niet meer, heb ik via mail te lezen gekregen.
Intussen heb ik de nieuwe app moeten installeren en een ding moeten laten inbouwen.
Werkt alleen op bluetooth zegt men. Nog niet veel mee gereden maar of het allemaal automatisch werkt?
In ieder geval geen gegevens meer online te bekijken, dus geen alarmmeldingen meer en niet kunnen kijken waar de auto is.
Geen vooruitgang.

Iemand ervaringen?
 

YrBo

New member
Lid geworden
3 okt 2018
Berichten
5
De connected app werkt niet meer, heb ik via mail te lezen gekregen.
Intussen heb ik de nieuwe app moeten installeren en een ding moeten laten inbouwen.
Werkt alleen op bluetooth zegt men. Nog niet veel mee gereden maar of het allemaal automatisch werkt?
In ieder geval geen gegevens meer online te bekijken, dus geen alarmmeldingen meer en niet kunnen kijken waar de auto is.
Geen vooruitgang.

Iemand ervaringen?

Beste wensen iedereen met veel mooie kilometers,

Ik heb de nieuwe app en de Bluetooth dongle in laten prikken.
Voor de afspraak de app gedownload om snel klaar te zijn. App ziet er goed uit en dat is het eigenlijk.
Sinds 18 december is er geen enkele rit geregistreerd, de voor de 18 december gereden ritten zijn meestal zijn geregistreerd als 1KM, 11KM of 18KM. Elke rit geeft aan dat er geen route beschikbaar is en het GPS-signaal te zwak om de route te volgen.
Daarnaast is bij het open laten staan van de app de batterij op een iPhone 12 pro binnen 6 to 8 uur leeg.
Begin december deze app en bluetooth dongle. simpele conclusie is dat het voor geen meter werkt. Sta op het punt na meerdere pogingen de dongle eruit te trekken en de app te verwijderen. Past ook beter om minder tracking apps te hebben...
Aan de andere kant, gebruiksstatistieken kunnen waardevol zijn.

Met sportieve groet,
 
Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Well-known member
Lid geworden
10 jun 2018
Berichten
1.255
Ik heb bij overname van de auto (demo geweest) de hele Connect-business laten verwijderen, want totaal geen zin in dat soort van "verbondenheid". Alleen de raamstickers zitten er nog - zoiets als "Hier waak ik"-bordjes op een tuinhek om inbrekers af te schrikken... :mrgreen:
 

Gorefest

Member
Lid geworden
3 jun 2019
Berichten
44
Die nieuwe dongle en bijbehorende app zijn één groot drama.
De app blijft constant draaien op te telefoon inclusief logo bovenin.

Lees de reviews in de google play store bijvoorbeeld maar eens.
 
Bovenaan