Ik heb een Seat Ibiza 6J uit 9-2008 welke lekstroom heeft. Binnen 2 dagen (niet rijden) is mijn accu leeggetrokken.
Er zit nu net een nieuwe accu in en ook daarmee hetzelfde probleem (conclusie kapotte accu is niet het probleem)
Nu hebben we een spanningsmeter tussen de accu en de min-pol gezet en dan geeft hij ruim 10volt aan. Alle zekeringen 1 voor 1 eruit getrokken maar geeft geen verschil in spanning.
Kabels los geschroefd van de accu 1 voor 1 maar geeft geen verschil in spanning.
Zijn er mensen met ervaring van lekstroom? Hoe hebben jullie dit gevonden en opgelost?
Auto is volledig standaard met enige extra optie climate control. Heb geen trekhaak, panoramadak, alarm installtie, uitgebouwde stereo installatie enz.
Wat ik wel opvallend vind maar weet het niet zeker is dat als ik mijn auto op slot doe. Dan brand het rode lampje constant en na een tijd gaat deze pas knipperen. Naar mijn idee was dit in het begin nooit maar dit weet ik niet zeker.
Ik heb ook het idee dat ik meer klikken hoor bij het op slot doen maar ook dit weet ik niet zeker, hoe is dit na te lopen / uit te meten?
Laatst bij de garage mms laten uitlezen maar deze gaf niks aan volgens hun.
Er zit nu net een nieuwe accu in en ook daarmee hetzelfde probleem (conclusie kapotte accu is niet het probleem)
Nu hebben we een spanningsmeter tussen de accu en de min-pol gezet en dan geeft hij ruim 10volt aan. Alle zekeringen 1 voor 1 eruit getrokken maar geeft geen verschil in spanning.
Kabels los geschroefd van de accu 1 voor 1 maar geeft geen verschil in spanning.
Zijn er mensen met ervaring van lekstroom? Hoe hebben jullie dit gevonden en opgelost?
Auto is volledig standaard met enige extra optie climate control. Heb geen trekhaak, panoramadak, alarm installtie, uitgebouwde stereo installatie enz.
Wat ik wel opvallend vind maar weet het niet zeker is dat als ik mijn auto op slot doe. Dan brand het rode lampje constant en na een tijd gaat deze pas knipperen. Naar mijn idee was dit in het begin nooit maar dit weet ik niet zeker.
Ik heb ook het idee dat ik meer klikken hoor bij het op slot doen maar ook dit weet ik niet zeker, hoe is dit na te lopen / uit te meten?
Laatst bij de garage mms laten uitlezen maar deze gaf niks aan volgens hun.