Hallo allemaal,
Ik ben een trotste bezitter van een Seat Leon st cupra. Ik ben onlangs papa geworden van een tweede en het werd tijd voor een sportieve betaalbare station. Ik ben altijd al verliefd geweest op de Leon ST Cupra met de performance pakket. Jammer genoeg kamp ik de laatste tijd met een probleem. Ik heb voor de rest geen storingen op mijn Dashboard. De Cupra hapert af en toe bij stationair draaien. Als ik korte gas momenten geef en weer loslaat dan hapert/schokt de auto. Dit haperen/schokken heb ik ook bij constante snelheden ongeacht de snelheid. Ik heb inmiddels via vagtechniek het vliegwiel, bougies en bobines vervangen. Daarnaast is ook het carterventilatie vervangen en is mijn inlaat middels walnut blasting schoongemaakt. De injectoren zijn getest en ook schoongemaakt. Alle rubbers en pakkingen zijn vervangen. Mijn auto vertoont nog steeds de haperingen. Ik weet nu niet meer wat ik moet doen en Google is op dit moment ook niet echt mijn beste vriend. Ik heb er veel over gelezen en ik dacht misschien nog de map sensor vervangen. De reden waarom het carterventilatie is vervangen is, omdat het blok zuigt wanneer je de oliedop loshaalt. Dit doet de blok nog steeds trouwens.
Iemand hetzelfde meegemaakt of tips heeft? Ik woon in Rotterdam. Wellicht is er iemand die ernaar wilt kijken luisteren ervaren?
Ik hoor graag!
Ik ben een trotste bezitter van een Seat Leon st cupra. Ik ben onlangs papa geworden van een tweede en het werd tijd voor een sportieve betaalbare station. Ik ben altijd al verliefd geweest op de Leon ST Cupra met de performance pakket. Jammer genoeg kamp ik de laatste tijd met een probleem. Ik heb voor de rest geen storingen op mijn Dashboard. De Cupra hapert af en toe bij stationair draaien. Als ik korte gas momenten geef en weer loslaat dan hapert/schokt de auto. Dit haperen/schokken heb ik ook bij constante snelheden ongeacht de snelheid. Ik heb inmiddels via vagtechniek het vliegwiel, bougies en bobines vervangen. Daarnaast is ook het carterventilatie vervangen en is mijn inlaat middels walnut blasting schoongemaakt. De injectoren zijn getest en ook schoongemaakt. Alle rubbers en pakkingen zijn vervangen. Mijn auto vertoont nog steeds de haperingen. Ik weet nu niet meer wat ik moet doen en Google is op dit moment ook niet echt mijn beste vriend. Ik heb er veel over gelezen en ik dacht misschien nog de map sensor vervangen. De reden waarom het carterventilatie is vervangen is, omdat het blok zuigt wanneer je de oliedop loshaalt. Dit doet de blok nog steeds trouwens.
Iemand hetzelfde meegemaakt of tips heeft? Ik woon in Rotterdam. Wellicht is er iemand die ernaar wilt kijken luisteren ervaren?
Ik hoor graag!