Nu ik de foto bestudeer denk ik dat het 1 grote fotoshop is
Kijk maar naar de MFD, de auto staat in D6 bij 2200 RPM en verbruikt 3,9L/100KM (actueel). Sinds wanneer is Volkswagen voor de polo weer overgestapt naar een DSG6 bak? En zo niet dan moet je in zijn 7 wellicht 3,5L/100KM halen, en hadden ze dit natuurlijk al te graag op de foto gezet denk ik zo. Tot slot schakelt de DSG7 in D bij die snelheid allang naar zijn 7, tenzij je vol het gas in trapt, maar zeker niet bij 3,9L/100KM.
Heb het idee dat alles weer mooier wordt voorgedaan als het is, en deze hele claim van leugens aan elkaar hangt (hetgeen de foto naar mijn vermoeden al bewijst). Al doet het verder niets af aan het feit dat het een schitterende wagen is.
Interesting too is the shift strategy that?ll be employed along with ACT. In some cases, running on two cylinders at a higher rpm in a lower gear will be more efficient than four cylinders at a lower rpm in a higher gear. Dual-clutch automatics will choose the most efficient option automatically, but manual-transmission drivers will have to pay attention to a gauge display that indicates the most efficient gear.
Of "luxe" met 140pk of "kaal" met 180pk.Op volkswagen.nl staat in de configurator nu een prijs voor de Polo BlueGT.
€ 22.150 voor de versie met DSG-bak,
€ 20.440 voor de versie met de 6 versnellingsbak
Met wat leuke opties komt de versie met DSG-bak toch al snel over de €27.000. Toch maar eens kijken binnenkort. Denk dat het kiezen wordt tussen "kaal" met 140 pk, of "luxe" met maar 90 of 105 pk.