Goedenavond leden,
Ik heb al eerder geschreven over een kapotte boost/map sensor. Nu heb ik deze vervangen.
Auto trekt weer goed, de turbo hoor je beter opspoelen en de rij-ervaring is minder schokkerig.
De foutcode was eerder: 000566: Boost sensor
Nu heb ik een nieuwe foutcode: 00568 Boost Sensor (G31) - Signal too high.
For some reason krijgt de sensor teveel volt. namelijk 13v. Kabels zijn verder helemaal goed en er zit een sensor in met het juiste productnummer.
Wat zou dit kunnen zijn?
Nu dacht ik voorheen dat het knipperde storingslampje wat ik ervaarde tijdens het deacceleren van 200km/u was omdat de computer in de war raakte van de turbodruk sensor. Nu reed ik zojuist nog maals 200km/u per uur (In Duitsland ) en tijdens het deacceleren krijg ik zo'n 2 a 3 seconden lang een oranje knipperend motorstoringslampje.
Ik krijg geen foutcodes hier van, iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Wellicht is de lambdasonde aan z'n einde?
Ik hoor graag wat jullie vermoeden!
Ik heb al eerder geschreven over een kapotte boost/map sensor. Nu heb ik deze vervangen.
Auto trekt weer goed, de turbo hoor je beter opspoelen en de rij-ervaring is minder schokkerig.
De foutcode was eerder: 000566: Boost sensor
Nu heb ik een nieuwe foutcode: 00568 Boost Sensor (G31) - Signal too high.
For some reason krijgt de sensor teveel volt. namelijk 13v. Kabels zijn verder helemaal goed en er zit een sensor in met het juiste productnummer.
Wat zou dit kunnen zijn?
Nu dacht ik voorheen dat het knipperde storingslampje wat ik ervaarde tijdens het deacceleren van 200km/u was omdat de computer in de war raakte van de turbodruk sensor. Nu reed ik zojuist nog maals 200km/u per uur (In Duitsland ) en tijdens het deacceleren krijg ik zo'n 2 a 3 seconden lang een oranje knipperend motorstoringslampje.
Ik krijg geen foutcodes hier van, iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Wellicht is de lambdasonde aan z'n einde?
Ik hoor graag wat jullie vermoeden!